Show simple item record

dc.contributor.advisorMiltiņa, Irēna
dc.contributor.authorSiņicina, Tatjana
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-06-30T01:04:59Z
dc.date.available2018-06-30T01:04:59Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other63862
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38431
dc.description.abstractDiplomdarba temats. Pašapkalpošanās prasmju veicināšana 2 – 3 gadīgiem bērniem vingrinājumos, rotaļās pirmsskolas izglītības iestādē Darba autore. Tatjana Siņicina Darba zinātniskā vadītāja. Lektore, Mg. paed., Irēna Miltiņa Pētījuma objekts. Rotaļas un vingrinājumi pedagoģiskajā procesā Pētījuma priekšmets. Bērnu pašapkalpošanās prasmju attīstība Pētījuma mērķis. Teorētiski un praktiski izzināt vingrinājumu un rotaļu izmantošanas iespējas pašapkalpošanās prasmju attīstīšanai 2 – 3 gadīgiem bērniem Pētījuma hipotēze. Bērnu pašapkalpošanās prasmes pilnveidosies sekmīgāk, ja pieaugušie to apguvei pedagoģiski pamatoti izmantos vingrinājumus un rotaļas Darbs sastāv no teorētiskās un praktiskās daļas, secinājumiem, izmantotās literatūras un informācijas avotiem un pielikumiem. Darbā teorētiskajā daļā autore pēta un analizē literatūru, kur tiek dots 2 – 3 gadīgu bērnu attīstības raksturojums. Tiek analizēti dažādi darbības veidi, to prasmju un attieksmes apguve. Literatūras analīzes procesā rodas priekšstatī par vingrinājumu un rotaļu izmantošanas iespējām, sekmīgākai pašapkalpošanās prasmes pilnveidei. Darba praktiskajā daļā autore atspoguļo bērnu prasmes un attieksmi pret roku mazgāšanu un ēšanas procesu. Tiek izvirzīti rādītāji, pēc kuriem veikta pašapkalpošanās prasmju izzināšanai un analīzei. Darba autore izmantoja dažādus vingrinājumus un rotaļas pašapkalpošanās prasmju veicināšanai. Pētījuma beigās izstrādāti ieteikumi vecākiem. Diplomdarba apjoms: 67 lappuses, 8 attēli, 8 tabulas, izmantoti 68 literatūras un informācijas avoti, 5 pielikumi.
dc.description.abstractThesis subject. Promotion of self help skills in 2 – 3 year old children through exercises and games at preschool educational institution Thesis author. Tatjana Siņicina Work supervisor. Lecturer Mg. paed., Irēna Miltiņa Study object. Games and exercises in a pedagogical process Study subject. Development of self service skills in children Study goal. To research, in theory and practice, the possibilities of using exercises and games in the development of self service skills in 2-3 year old children Study hypothesis. Children’s self service skills develop better if, in the teaching of those, adults use exercises and games in a pedagogically grounded way The thesis consists of theoretical and practical parts, conclusions, reference list and appendices. In the theoretical part, the author studies and analyzes literature overlooking children’s development. Various activity types are analyzed along with the acquirement of relevant skills and attitudes. The literature study helps apprehend the possible ways of using exercises and games for the sake of better self service skills improvement. In the practical part, the author considers children’s skills of and attitude towards eating and washing hands. The author has used various exercises and games for the development of children’s self service skills. In the end of the study, recommendations for parents have been provided. Thesis volume: 67 pages, 8 figures, 8 tables, 5 appendices; 68 information sources have been used.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectPašapkalpošanās
dc.subjectPrasmes
dc.subjectSocializācija
dc.subjectApguve
dc.subjectPieaugušie
dc.titlePašapkalpošanās prasmju veicināšana 2 - 3 gadīgiem bērniem vingrinājumos, rotaļās pirmsskolas izglītības iestādē
dc.title.alternativePromotion of self help skills in 2 - 3 year old children through exercises and games at preschool educational institution
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record