Show simple item record

dc.contributor.advisorAugstkalne, Dace
dc.contributor.authorBalode, Ļubova
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-06-30T01:05:08Z
dc.date.available2018-06-30T01:05:08Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other64019
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38443
dc.description.abstractPētījuma tēma: Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu pirkstu muskulatūras sekmēšana pirmsskolas dienas ritā. Pētījuma mērķis – izmantojot zinātniskās literatūras analīzi un pedagoģiskās prakses izpēti un pieredzi, izzināt pirmsskolnieka pirkstu muskulatūras sekmēšanu un izstrādāt rekomen-dācijas tās pilnveidei. Darbs sastāv no 2 daļām: teorētiskās un praktiskās daļas, kurā ir pielikumi un ieteikumi. 1.Teorētiskajā daļā tiek aprakstīta pirkstu muskulatūras attīstība, kā nozīmīgs pirmsskolēnu at-tīstības rādītājs. Šī daļa sastāv no 2 apakšnodaļām. •Pirmajā apakšnodaļā ir atspoguļoti 5 – 6 gadīgu bērnu attīstības raksturojumi: fiziskā, sociālā, psihiskā, kuras ir nozīmīgas pirmsskolas vecumā, jo tās ietekmē cilvēku turp-mākajos dzīves posmos. •Otrajā apakšnodaļā ir aprakstīts bērna dienas ritums pirmsskolā, uzdevumi pirkstu muskulatūras sekmēšanai, norādot, ka galvenais uzdevums pedagogam, ir caur dienas ritu iekļaut bērnus bērnudārza vispārējā dzīvesveidā. Ka tieši dienas ritā bērni ir iesais-tīti dažādas nodarbībās un šīs nodarbības notiek, lai attīstītu bērna pirkstu muskulatū-ru. 2.Darba praktiskā daļa atspoguļo bērnu sīkās muskulatūras attīstīšanas veicināšanu Jūrmalas pirmskolas izglītības iestādē, 5-6 gadus vecu bērnu grupā. Otrā nodaļa sastāv no 2 apakšnoda-ļām. •Pirmajā apakšnodaļā tiek izmantoti dažādi vingrinājumi, kas pozitīvi sekmē bērnu roku sīkās muskulatūras attīstīšanas veicināšanu; •Otrajā apakšnodaļā tika veikts pētījums, kurā parādīts, kā mainās bērnu rokas attīstība eksperimenta sākumā un eksperimenta beigās, kad visa pētījuma gaitā, ir pildījis no-teiktus vingrinājumus sīkās motorikas attīstībai. Darba apjoms: 49 lappuses, 67 bibliogrāfiskais nosaukums, 21 attēli, 3 tabulas, 12 pielikumi. Atslēgas vārdi: pirkstu muskulatūras sekmēšana, roku sīkā motorika, koordinācijas kustība.
dc.description.abstractTheme of the research: Promoting the child’s muscular muscle in the morning time ex-ercises for elder preschoolers age. The study aims: - through the analysis of scientific literature and teaching practice and research experiences to explore the Pre-school finger muscle strengthening and develop recom-mendations for its improvement. The work consists of 2 parts: theoretical and practical parts, which annexes and recommenda-tions. 1. Theoretical part describes the finger muscle development, as an important indicator of deve-lopment Preschool. This consists of 2 subdivisions. •The first section is reflected in the 5-6 year-old children's developmental characteris-tics: physical, social, mental, which are important for pre-school age, because of its impact on people in the later stages of life. • The second section describes the child's pre-school day morning, finger muscle to promote, indicating that the main task of a teacher is through daily morning to include children kindergarten general lifestyle. How exactly morning children are involved in a variety of classes and the classes are held in order to develop a child's finger muscles. 2. The practical part of the promotion of children developing muscle Beach preschool education authority “x” children 5-6 years. The second section comprises 2 subdivisions. •The first section is used for a variety of didactic materials, games, exercise games that positively contributes to children's small hand muscle development promotion. •The third section assesses, parents, fine motor development at home. Qualification work is practically hypothetical. Skilled research results are summarized in the conclusions and proposals. Contents: 49 pages, 67 bibliographic name, 21 pictures, 3 tables, 12 appendices. Keywords: finger muscles promotion of small hand motility, coordination of movement. Qualification work is practically hypothetical. Skilled research results are summarized in the conclusions and proposals.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectPirkstu muskulatūras attīstība
dc.subjectsīko motoriku
dc.subjectpirkstu muskulatūra
dc.subjectattīstība
dc.subjectPedagoģiskā darbība
dc.titleVecākā pirmsskolas vecumā bērna pirkstu muskulatūras sekmēšana pirmsskolas dienas rītā
dc.title.alternativePromoting the child's muscular muscle in the morning time exercises for elder preschoolers age
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record