"Classflow" programmatūra 7.klases skolēnu iesaistīšanās angļu valodas kā pirmās svešvalodas mācību stundās palielināšanai
Author
Muižniece, Anita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kangro, Ilze
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Tehnoloģiju integrēšana un to regulāra izmantošana izglītībā, un jo īpaši, angļu valodas kā svešvalodas apguvē, šobrīd ir viens no būtiskākajiem skolotāju izaicinājumiem. Moderno tehnoloģiju izmantošana izglītībā stimulē skolēnu vēlmi būt iesaistītiem mācību procesā, palielina katra atsevišķi skolēna iesaistīšanos, kā arī tuvina tradicionālo angļu valodas kā svešvalodas mācību stundu reālajai dzīvei. Diplomdarbs tika izstrādāts ar mērķi noskaidrot, kā ‘Classflow’ programmatūras integrēšanas angļu valodas kā pirmās svešvalodas mācību stundās ietekmē 7.klases skolēnu iesaistīšanos angļu valodas mācību stundās. Darbā tika izmantotas šādas datu vākšanas metodes: aptauja, anketa, novērošana un skolēnu atgriezeniskā saite. ‘Classflow’ programmatūras izmantošana angļu valodas mācību stundās palielināja skolēnu aktīvu iesaistīšanos. Tāpat skolēni apstiprināja, ka ‘Classflow’ izmantošana ir palīdzējusi un motivējusi vairāk iesaistīties angļu valodas stundās. ‘Classflow’ izmantošana uzlaboja mācīšanās vidi, kas bija atzīts kā viens no faktoriem, kas atstāj ietekmi uz skolēnu motivāciju, attiecīgi arī skolēnu aktīva iesaistīšanās angļu valodas kā svešvalodas mācību stundās 7.klasē palielinājās. Atslēgas vārdi: Classflow, mācīšanās motivācija, mobilā mācīšanās, iesaistīšanās mācību stundās, angļu valoda kā svešvaloda. The integration of the usage of technologies on an every-day basis in education and, in particular, its use in teaching EFL, is currently a primary challenge for teachers. The use of the modern technologies in education stimulates the students’ willingness to be engaged in the process of learning, expands the level of each individual’s activity as well as brings the traditional EFL classroom closer towards the real life. The Paper was developed in order to examine how the integration of the ‘Classflow’ software in EFL classroom affects students’ participation in Form 7 EFL lessons. The methods of data collection used were the following: a questionnaire, observation field notes, and feedback. The use of ‘Classflow’ software increased students’ participation during EFL lessons. It was agreed by the students that ‘Classflow’ had helped them to be more motivated for participation in the EFL classroom. The use of ‘Classflow’ had improved the learning environment which was recognised as one of the factors that impacts the students’ motivation, and therefore increased their participation in EFL lessons in Form 7. Keywords: Classflow, motivation, mobile learning, participation, EFL.