Show simple item record

dc.contributor.advisorAnspoka, Zenta
dc.contributor.authorZemlicka, Juta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-06-30T01:05:34Z
dc.date.available2018-06-30T01:05:34Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other65000
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38498
dc.description.abstractDarba autors - Juta Zemlicka Darba vadītājs - Dr. paed. Zenta Anspoka Jutas Zemlickas bakalaura darba temats ir „Ģimenes un skolotāja sadarbība skolēna mācīšanās kompetences sekmēšanai latviešu valodas stundās 3.klasē”. Bakalaura darba mērķis ir izstrādāt metodiskos ieteikumus skolotāju un ģimenes sadarbības sekmēšanai, pamatojoties uz pedagoģiskās literatūras un 3.klases skolēnu ģimeņu un skolotāju pieredzes analīzi, par sadarbības nepieciešamību skolēna mācīšanās kompetences sekmēšanai latviešu valodā 3.klasē. Lai sasniegtu mērķi, pētījumā tika iesaistītas visas sadarbības puses: veikta latviešu valodas skolotāju fokusgrupas intervija; ģimeņu aptauja; 3.klases skolēnu aptauja. Darbā analizēta pedagoģijas un psiholoģijas literatūra, veikta skolotāju fokusgrupas intervija, ģimeņu un 3.klases skolēnu aptauja, kā arī analizētas likumsakarības sniegtajās atbildēs un izstrādāti metodiskie ieteikumi ģimenes un skolotāju sadarbības sekmēšanai. Pētījumā apstiprinās izvirzītā hipotēze - ģimenes un skolotāja sadarbība veicina 3.klases skolēna mācīšanās kompetenci latviešu valodas stundās, nodrošinot skolēnam personīgi nozīmīgu mācību darbību. Darbs izklāstīts 57 lapaspusēs, kurās ietverti 15 attēli, 2 tabulas un 4 pielikumi. Darba izstrādes procesā izmantoti 36 literatūras un citi avoti. Atslēgas vārdi - sākumskola, ģimene, sadarbība, latviešu valoda, mācīšanās kompetence.
dc.description.abstractAuthor – Juta Zemlicka Supervisor – Dr.paed. Zenta Anspoka The subject of Bachelor’s work is „Family and teacher cooperation to promote pupil learning competence in Latvian language lessons in 3rd class”. The purpose of the Bachelore’s work is to develop methodological recomendations for promoting teacher and family cooperation based on the analysis of the experience of pedagogical literature and 3rd class pupil families and teachers on the need for cooperation to promote learning competence in Latvian language in 3rd class. In order to achieve the object, study involved all sides of the cooperation: focus group interview of Latvian language teachers; a survery of families; a survery of 3rd class pupils. The work includes literature analyses of pedagogy and psychology, conducted a teachers focus group interview, a survery of families and 3rd class pupils. Also includes analyses and developed methodological recomendations for the promotion of family and teacher cooperation. The study confirm the proposed hypothesis – family and teacher cooperation promotes the learning competence of 3rd class pupil in Latvian language lessons, providing a personally important learning activity for the pupil. The work is set outin 57 pages containing 15 images, 2 tables and 4 attachments. 36 literature and other sources have been used in the working process. Keywords - primary school, family, cooperation, Latvian language, learning competence.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectsākumskola
dc.subjectģimene
dc.subjectsadarbība
dc.subjectlatviešu valoda
dc.subjectmācīšanās kompetence
dc.titleĢimenes un skolotāja sadarbība skolēna mācīšanās kompetences sekmēšanai latviešu valodas stundās 3.klasē
dc.title.alternativeFamily and teacher cooperation to promote pupil learning competence in Latvian language lessons in 3rd class
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record