• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Paplašinātās realitātes mobilās lietotnes pusaudžu komandas darba prasmju uzlabošanai angļu valodas stundās

Thumbnail
Öffnen
299-65018-Misnekova_Alise_am11101.pdf (1.953Mb)
Autor
Mišņekova, Alise
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Medne, Zanda
Datum
2018
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Spēja strādāt komandā ir augsti pieprasīta no darbiniekiem šodienas darba tirgū. Tas nozīmē, ka pusaudžiem ir svarīgi mācīties šīs iemaņas. Šī diplomdarba mērķis bija noskaidrot, kā ar paplašinātās realitātēs mobilām aplikācijām var palīdzēt uzlabot komandas darba prasmes. Lai sasniegtu mērķi, tika izpētīta zinātniskā literatūra par komandas lomām un prasmēm, kā arī paplašinātās realitātes pielietojumiem. Tika veikts atsevisķa gadījuma pētījums, kura gaitā tika noskaidrots skolēnu viedoklis par komandas darbu un paplašināto realitāti, kā arī viņu komandas darba prasmju pašvērtējums. Dati tika iegūti ar aptauju, un tie atklāj, ka skolēniem ir pozitīva attieksme pret paplašinātās realitātes lietotņu izmantošanu, kā arī viņu pašvērtējuma paaugstināšanos. Nobeigumā, autors uzskata, ka skolēnu prasmes varētu tikt pilnveidotas arī turpmāk praktiskajā darbībā.
 
The ability to work in a team is highly required from employees in today’s job market, making it essential for teenagers to train the said skills. Augmented reality is one of the most rapidly developing areas of information technologies, which makes it very perspective. The aim of the Diploma Paper is to examine how the use of augmented reality mobile applications can help improve teamwork skills. To reach the goal, a case study was carried out, including a survey of students’ opinions on teamwork and augmented reality applications, as well as their teamwork skill self-evaluation. The gathered data show that students express positive attitudes towards the use of AR applications; along with that an increase in teamwork skill evaluation was noted. In conclusion, it is suggested that augmented reality mobile applications can be used to improve teenagers’ teamwork skills in secondary school English lessons.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38499
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV