Show simple item record

dc.contributor.advisorIvanova, Ilze
dc.contributor.authorPūpola, Dace
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-06-30T01:05:34Z
dc.date.available2018-06-30T01:05:34Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other65030
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38500
dc.description.abstractMaģistra darbs "Konfliktsituāciju vadīšana izglītības iestādē" mērķis ir pamatojoties uz teorētisko avotu un esošās situācijas izpēti, noskaidrot paņēmienus konfliktsituāciju risināšanai izglītības iestādē. Darba aktualitāte saistīta ar dažādu konfliktu veidošanos izglītības iestādē, nepieciešamību tos risināt operatīvi un ātri, kā arī ar darba autores personisko pieredzi sociālā pedagoga darbā, kur konfliktsituāciju risināšana ir viens no aktuālākajiem ikdienas veicamajiem pienākumiem. Teorētiskajā daļā tiek sniegts konflikta vispārējs raksturojums, konfliktsituāciju vadīšana izglītības iestādē, kā arī raksturots sociālais pedagogs kā konfliktsituāciju vadītājs. Pētnieciskajā daļā aplūkotas izglītības iestādes iespējas konfliktsituāciju paņēmienu izmantošanā un kā izglītības iestādē tiek vadīta konfliktsituāciju paņēmienu izmantošana. Darba ietvaros izmantota autores izveidota anketa un Keneta V. Tomasa un Ralfa H. Kilmana instruments (1974) "Uzvedības taktikas konfliktu situācijās". Darba apjoms ir 62 lapas, kas ietver 4 nodaļas un 7 apakšnodaļas. Darbā ir ietvertas 4 tabulas, 15 attēli un 5 pielikumi. Darba izstrādes gaitā ir izmantoti 86 literatūras avoti.
dc.description.abstractThe theme of the Master’s Thesis is "Conflict management in school". It is based on theoretical sources and the research of the current situation; therefore its main objective is to ascertain the most effective methods of the management of conflict situations. The topicality of the Mater’ s thesis is connected with the author’ s personal experience working as a social pedagogue and the management of conflict situations is one of the most actual and important everyday duties and conflict formation in educational institutions. The theoretical part reveals the general description of the conflict, the management of conflict situations in the educational institution and characterizes a social pedagogue as the manager of conflict situations. The research reflects the possibilities of an educational institution in the use of conflict situations and conflict management. The author has used her own questionnaire and Kenneth W. Thomas and Ralph H. Kilmann’s Conflict mode instrument (1974) within the framework of the Master’s Thesis. The Master’s Thesis consists of 62 pages, 4 chapters, 7 subchapters, the research part, a discussion and conclusions. It includes 4 tables, 15 pictures and 5 appendices. There are 86 references to the literature sources.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectkonflikts
dc.subjectkonfliktsituācija
dc.subjectkonfliktsituāciju risināšanas stratēģijas
dc.subjectsociālais pedagogs
dc.titleKonfliktsituāciju vadīšana izglītības iestādē
dc.title.alternativeConflict management in school
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record