Show simple item record

dc.contributor.advisorKāposta, Iveta
dc.contributor.authorMažule, Ingūna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-06-30T01:05:36Z
dc.date.available2018-06-30T01:05:36Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other65101
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38504
dc.description.abstractDiplomdarba temats ir “4-5 gadu vecu bērnu intelektuālās attīstības veicināšana ar spēļu palīdzību” Pētījuma objekts ir intelektuālā attīstība. Pētījuma priekšmets ir intelektuālā attīstība spēlēs. Darba mērķis: raksturot 4-5 gadus vecu bērnu intelektuālās attīstības iespējas ar spēļu palīdzību. Darba mērķa sasniegšanai tika izvirzīti šādi uzdevumi: 1.Raksturot intelektuālās attīstības būtību un kritērijus. 2.Raksturot 4-5 gadus vecu bērnu intelektuālo attīstību. 3.Analizēt spēles un to nozīmi pirmsskolas pedagoģiskajā procesā. 4.Analizēt intelektuālo spēļu izmantošanas praksi 4-5 gadus veciem bērniem. Darba izstrādē izmantotā metodoloģija: 1.Teorētiskā pētījuma metode, kas iekļauj tematiskās pedagoģiskās psiholoģiskās literatūras analīzi 2.Empīriskās pētījuma metodes, kas iekļauj pedagoģiskos novērojumus, vecāku anketēšanu un pedagoģisko izmēģinājuma darbību. Pētījuma galvenie iegūtie rezultāti ir 4-5 gadu vecu bērnu intelektuālo spēļu ietekme uz bērnu attīstību. Darbs izstrādāts uz 42 lappusēm, 10 attēlu skaits, 2 tabulu skaits,4 pielikumi Atslēgas vārdi: atmiņa, intelekts, loģiskā domāšana, runa, spēles.
dc.description.abstractThe theme of the diploma paper is the promotion of the intellectual development of children aged 4-5 years old by means of games. The subject of the research is the intellectual development. The subject of the research is intellectual development in games. Aim of the work: to describe the intellectual development possibilities of children 4-5 years old by games. To achieve the goal, were set the followong tasks: 1. To describe the essence and criteria of intellectual development. 2. To describe the intellectual development of children 4-5 years old. 3. To analyze games and their role in pre-school pedagogical process. 4. To analyze the practice of using intellectual games for children 4-5 years old. Methodology used in work development: 1. Method of theoretical research, which includes the analysis of thematic pedagogical psychological literature. 2. Empirical research methods, which includes pedagogical observations, parental questionnaires and pedagogical pilot work. The main results of the research are the influence of children's intellectual games of 4-5 years old on the development of children. The work is made on 42 pages, the number of images is 10, the number of tables is 2, annexes 4. Keywords: games, intellect, logical thinking, memory, speech
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectAtmiņa
dc.subjectintelekts
dc.subjectloģiskā domāšana
dc.subjectruna
dc.subjectspēles
dc.title4-5 gadu vecu bērnu intelektuālās attīstības veicināšana ar spēļu palīdzību
dc.title.alternativePromotion of intelectual development of children aged 4 -5 years by of games
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record