Show simple item record

dc.contributor.advisorPetere, Anita
dc.contributor.authorDeņīsova, Kate
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-06-30T01:05:38Z
dc.date.available2018-06-30T01:05:38Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other65206
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38510
dc.description.abstract3. klases skolēnu lasīšanas motivācijas sekmēšana latviešu valodas stundās. Kate Deņīsova. Darbā analizēts - motivācija un lasīšanas motivācijas teorētiskie aspekti. Darba mērķis: Teorētiski un praktiski pētīt 3. klases skolēna lasīšanas motivācijas sekmēšanas iespējas 3. klasē. Darba uzdevumi: 1.Analizēt zinātniskajā literatūrā jēdzienu motivācija; 2.Raksturot jaunākā skolas vecuma bērnu motivācijas attīstību psiholoģiskajā un pedagoģiskajā literatūrā; 3.Raksturot latviešu valodas mācību saturu skolēnu lasīšanas motivācijas sekmēšanai 3. klasē; 4.Apkopot metodiskos paņēmienus lasīšanas motivācijas sekmēšanai 3. klases latviešu valodas stundās; 5.Veikt situācijas izpēti praksē, intervējot skolēnus un skolotājus; latviešu valodas stundu vērošana un analizēšana; 6.Apkopot pētījumā iegūtos rezultātus un izdarīt secinājumus. Pētījumā secināts, ka 3. klases skolēns gūst motivāciju lasīt, ja apkārtējie apstākļi ir atbilstoši personības īpatnībām un nepieciešamībām. Skolēni labprātāk lasa īpaši viņu interesēm piemeklētu literatūru un ar to strādā aktīvāk, kā arī spilgtāk spēj to uztvert emocionāli. Pieaugušo atbalsts un interese par skolēnu, ir svarīgs aspekts lasīšanas veicināšanā, gan skolā, gan ārpus tās. Atslēgas vārdi: motivācija, lasīšana, sekmēšana, veicināšana, skolēni Darbs satur 51 lapu, 1 tabulu, 23 bibliogrāfiskos nosaukumus, 2 pielikumus. Darba praktiskajā daļā veikta aptauja Cēsu Jaunajā skolā, Ādažu Brīvajā Valdorfa skolā un Smiltenes vidusskolā.
dc.description.abstractReading motivation enchacement of the 3rd grade students in the Latvian language lessons. Kate Denisova. Thesis analyzes motivation and theoretical aspects of reading motivation. Aim of the work: Theoretically and practically study the possibilities of promoting the motivation of reading in 3rd grade. Tasks: 1.To analyze the concept of motivation in scientific literature; 2.Describe the development of motivation for younger school-age children in psychological and pedagogical literature; 3. To describe the content of the teaching of Latvian in order to facilitate pupils' reading motivation in grade 3; 4. To collect methodical methods for facilitating reading motivation in class 3 classes in Latvian; 5. Carry out situational research in practice by interviewing students and teachers; observing and analyzing Latvian language lessons; 6. Summarize the results of the study and draw conclusions. The study concludes that the 3rd grade student is motivated to read if the surrounding conditions are appropriate to the personality traits and needs. Pupils are more likely to read their literature of particular interest and work more proactively, as well as to more emotionally perceive it. Adult support and interest in the student is an important aspect in reading, both at school and outside. Keywords: motivation, reading, promotion, promotion, pupils Thesis contains 51 pages, 1 table, 23 bibliographical names, 2 annexes. In the practical part of the work, a survey was conducted at Cēsis New School, Ādaži Free Waldorf School and Smiltene Secondary School.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectmotivācija
dc.subjectlasīšana
dc.subjectsekmēšana
dc.subjectveicināšana
dc.subjectskolēni
dc.title3. klases skolēnu lasīšanas motivācijas sekmēšana latviešu valodas stundās
dc.title.alternativeReading motivation enchacement of the 3rd grade students in the Latvian language lessons
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record