Sociālpedagoģiskā darbība izstumšanas mobinga mazināšanā vispārizglītojošās skolas 4.-6. klasēs
Author
Kļaviņa, Zane Katrīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Raževa, Astrīda
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarbs „Sociālpedagoģiskā darbība izstumšanas mobinga mazināšanā vispārizglītojošās skolas 4.-6. klasēs” izstrādāts ar mērķi raksturot sociālpedagoģisko darbību 4.-6. klašu skolēnu izstumšanas mobinga mazināšanā. Teorētiskajā daļā aprakstīta mobinga būtība, cēloņi un sekas, izstumšanas mobinga specifika, sociālpedagoģiskā darbība izstumšanas mobinga mazināšanā. Praktiskajā daļā veikts pētījums par izstumšanas mobinga sastopamību Rīgas „X“ vidusskolas 4.-6. klasēs. Tika izstrādāta sociālpedagoģiskā programma „Sociālpedagoģiskā darbība 4.-6. klašu skolēnu izstumšanas mobinga mazināšanā”. Veikta programmas aprobācija un tās rezultātu analīze. Diploma paper "Socio-pedagogical Activity to Reduce Exclusion Mobbing in Grades 4-6 in Comprehensive School" is designed to characterize the socio-pedagogical activities of 4-6. class exclusion mobbing reduction. The theoretical part describes the nature of exclusion mobbing, causes and consequences, the specifics of exclusion mobbing and the socio-pedagogical work for reducing exclusion mobbing. In the practical part, a study of the incidence of exclusion mobbing was carried out at the Rīga "X" secondary school 4-6. grades. The socio-pedagogical program "Socio-pedagogical Activity to Reduce Exclusion Mobbing in Grades 4-6" was created. Approbation of the program and analysis of its results were carried out.