Integrēta dabaszinību un angļu valodas interešu izglītības programma 4.klasēm
Автор
Treimane, Antra
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Grigule, Ligita
Дата
2018Metadata
Показать полную информациюАннотации
21. gadsimts jeb Informācijas laikmets ievieš sociālas, politiskas, ekonomiskas un kultūras izmaiņas, tāpēc arī izglītības sistēmai ir nopietni jāmainās. VISC ir uzsācis Projektu “Skola 2030,” kas pārskata spēkā esošos mācību saturus un maina tos ar jaunām izglītības vadlīnijām, sākot ar bērnudārziem līdz vidusskolai. Projekts ievieš kompetencēs balstītu mācību pieeju, kas veicina zināšanas, iemaņas un prasmes. Starppriekšmetu saikne tiek uzsvērta, tāpēc tiek veidota un pilotēta “Integrēta dabaszinību un angļu valodas interešu izglītības programma 4.klasēm.” Programma palīdz nostiprināt dabaszinību stundās iegūtās prasmes angļu valodā, tā uzlabojot mācību priekšmeta izpratni un svešvalodas mācīšanos. Tiek izveidota un veicināta sadarbība starp priekšmetu skolotājiem. The 21st century or the Information Age comes with social, political, economic and cultural changes; as a result, the education system as well should undergo serious transformation. NCE has initialized the Project ‘School 2030’ that overlooks the existent education content and replaces it with new framework for education from pre-school to secondary schools. The project proposes competency-based teaching approach that promotes knowledge, skills and competencies. Also, cross-curricular links are encouraged; therefore, ‘Natural Sciences and English Integrated Extra-curricular Programme for Form 4’ is designed and piloted. The programme helps to deepen the gained knowledge of Natural Sciences in English, thus improving comprehension of the subject and learning the foreign language. Collaboration among subject teachers is present, encouraging others.