Show simple item record

dc.contributor.advisorGeske, Andrejs
dc.contributor.authorKokoreviča, Vitnija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-06-30T01:05:50Z
dc.date.available2018-06-30T01:05:50Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other65534
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38534
dc.description.abstractDiplomdarbā aprakstītā pētījuma mērķis ir izpētīt programmas veidošanas teorētiskos nosacījumus interešu izglītībā, izstrādāt interešu izglītības programmu sākumskolas skolēniem (7-9 gadi) “Programmēšana iesācējiem”, aprobēt un izvērtēt tās efektivitāti. Pētījumā tika izmantotas pētniecības metodes: kvantitatīvās (novērojums un aptaujas), kvalitatīvā (ekspertu novērtējums). Nodarbību novērojuma protokolus aprobācijas laikā aizpildīja darba autore. Aptaujas anketu respondenti bija sākumskolas programmēšanas pulciņa skolēni un viņu vecāki. Eksperti bija 3 pedagogi, kas tika izvēlēti pēc sekojošiem kritērijiem: iegūta augstākā izglītība, darbojas pedagoģijas nozarē, vada interešu izglītības nodarbības tehniskās jaunrades jomā saistībā ar datorzinībām vai programmēšanu vismaz 2 gadus. Pētījumā tika noskaidrots, ka autores izstrādātā interešu izglītības programma “Programmēšana iesācējiem” ir atbilstoša, efektīva programmēšanas pamatu apgūšanai 7-9 gadus veciem bērniem, ko pierāda programmas atbilstība izvirzītajiem kritērijiem, kas ietver vajadzību, ieceru, vērtējumu, nepieciešamo priekšzināšanu, mācību procesa, individuālo atšķirību, resursu, īstenošanas, rezultātu novērtējumu.
dc.description.abstractThe aim of the research described in this diploma paper is to analyse the theoretical requirements of programme developing within the non-formal education frame, create a non-formal education programme for primary pupils (7 to 9 years old) “Programming for Beginners”, approbate and evaluate its efficiency. Research methods used: quantitative data (observation and survey), qualitative data (evaluation of the experts). During approbation of the non-formal education programme observation protocols of the research were filled in by the author. Respondents of the questionnaires were primary pupils of the after school programming group and their parents. Experts were 3 educators chosen by following criteria: has highest education, works in pedagogical sector, leads non-formal education classes in technology innovation related to computer science or programming for at least 2 years. The research shows that the developed non-formal education programme “Programming for Beginners” is appropriate and effective for learning the basics in programming for 7 to 9 year old pupils. This has been proved by programme meeting the set criteria which includes the evaluation of the needs, intentions, necessary preliminary knowledge, learning process, individual differences, resources, application and results.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectinterešu izglītība
dc.subjectprogrammas izveide
dc.subjectprogrammēšana
dc.subjectsākumskola
dc.titleInterešu izglītības programmas “Programmēšana iesācējiem” izstrāde un aprobācija
dc.title.alternativeDevelopment and Approbation of Non-formal Education Programme "Programming for Beginners"
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record