Show simple item record

dc.contributor.advisorKlempere-Sipjagina, Agita
dc.contributor.authorPodniece, Undīne
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-06-30T01:05:58Z
dc.date.available2018-06-30T01:05:58Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other65868
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38550
dc.description.abstractDarba temats – Didaktiskās spēles kā mācību metodes izmantošanas iespējas sociālo zinību stundās 1.klasē Pētījuma mērķis - Noskaidrot didaktiskās spēles kā mācību metodes izmantošanas iespējas sociālo zinību stundās 1. klasē. Pētījuma jautājumi – 1. Kādas ir didaktiskās spēles kā mācību metodes izmantošanas iespējas sociālo zinību stundās 1.klasē, lai apgūtu izvēlētās prasmes, zināšanas un attieksmes? 2. Kas ir jāievēro plānošanas un organizēšanas posmā, lai sasniegtu izvirzītos spēļu uzdevumus un veiksmīgu spēles rezultātu? 1. nodaļā tika apskatīti sociālo zinību kā mācību priekšmeta mērķi, uzdevumi un būtība. 2. nodaļā tika aprakstītas 1. klases vecumposma īpatnības. 3. nodaļā tika apskatītas spēļu kategorijas, spēļu organizācijas nosacījumi un didaktisko spēļu skaidrojums un apraksts. 4.nodaļā tika aprakstīts veiktais pētījums, kura ietvaros tika anketēti skolotāji, kas māca sociālās zinības, izvēlētas, pielāgotas un realizētas 4 sociālo zinību spēles divās 1. klasēs, veikti secinājumi un izvirzīti ieteikumi skolotājiem spēļu organizēšanā un vadīšanā. Secinājumos atklājās, ka spēli kā mācību metodi sociālo zinību mācību stundās ir iespējams izmantot, sasniedzot iepriekš izvirzīto mācību tēmas mērķi un vēlamos rezultātus. Darbs sastāv no 73 lapaspusēm, 1 tabulas, 13 attēliem, 24 literatūras avotiem un 11 pielikumiem.
dc.description.abstractSubject – Opportunities of using didactic games as a teaching method in social science lessons in 1st grade. Purpose of research – Find out the opportunities of using didactic games as a teaching method in social science lessons in 1st grade. Research questions – 1. What are the opportunities of using didactic game as a teaching method in social science lessons in 1st grade? 2. What should be observed in process of planning and organizing, in order to gain the best results in the lesson? In the first chapter the social science as a school subject was analyzed. The second chapter explained the differences of the 1st grade age group. In the third chapter categories of game as a teaching method was described, the structure of organizing a game was analyzed and the didactic game was explained and reviewed. In the fourth chapter a research on the opportunities of using a didactic game in social science lessons was conducted, the research and teacher questionnaire results was processed and analyzed, and recommendations of organizing a game in shool lessons were conducted. The conclusions showed that didactic games can be used in social science lessons, at the same time reaching the goal of the lesson and obtaining the necessary results. Research paper consists of 73 pages, 1 table, 13 pictures, 24 literary sources and 11 attached documents.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectdidaktiskā spēle
dc.subjectsociālās zinības
dc.subjectmācību metode
dc.subject1. klase
dc.titleDidaktiskās spēles kā mācību metodes izmantošanas iespējas sociālo zinību stundās 1.klasē
dc.title.alternativeOpportunities of using didactic games as a teaching method in social science lessons in 1st grade
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record