Sociālpedagoģiskā darbība atbalsta pasākumu īstenošanā priekšlaicīgas mācību pārtraukšanas samazināšanai vispārizglītojošā skolā
Author
Irmeja, Inese
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kraģe, Gunta
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Ineses Irmejas diplomdarbs „Sociālpedagoģiskā darbība atbalsta pasākumu īstenošanā priekšlaicīgas mācību pārtraukšanas samazināšanai vispārizglītojošā skolā”. Diplomdarba mērķis ir izpētīt priekšlaicīgas mācību pārtraukšanas riska faktorus un vispārizglītojošās skolas “X” darbību individuālā atbalsta pasākumu īstenošanā un izstrādāt sociālpedagoģiskās darbības programmu priekšlaicīgas mācību pārtraukšanas risku mazināšanai, un veikt tās aprobāciju un iegūto rezultātu analīzi. Darba teorētiskajā daļā raksturoti normatīvie regulējumi priekšlaicīgas mācību pārtraukšanas mazināšanas kontekstā un aprakstīti priekšlaicīgas mācību pamešanas riski. Praktiskajā daļā veikts pētījums par atbalsta pasākumu īstenošanu vispārizglītojošajā skolā “X”, izstrādāta sociālpedagoģiskās darbības programma priekšlaicīgas mācību pārtraukšanas mazināšanai un veikta tās aprobācija un analīze. For diploma thesis by Inese Irmeja “Using Socio-pedagogical Support Activities to reduce the drop out rate in Comprehensive school”. The aim of this thesis is to study: the factors that cause the increasing rates of student drop outs; the implementation of individual support activities in comprehensive school called "X"; as well as to develop, approbate, and analyze a program for socio-pedagogical activities on addressing these factors, which will reduce the rate of the above mentioned problem. The theoretical part covers legal information with regard to dropping out of school and describes the factors that cause this tendency to prevail. The practical part consists of a description of the research methodology used in implementing individual support activities in school "X" along with an analysis and application of the socio-pedogogical activity developed.