Show simple item record

dc.contributor.advisorVizulis, Valdis
dc.contributor.authorKasparsone, Monta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
dc.date.accessioned2018-06-30T01:07:03Z
dc.date.available2018-06-30T01:07:03Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other64943
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38656
dc.description.abstractVispārīgā datu aizsardzības regula (VDAR) ir paredzēta datu aizsardzībai un privātuma nodrošināšanai visiem pilsoņiem, kas dzīvo Eiropas Savienības valstīs. Viena no šīs regulas prasībām ir datu subjektu pieprasījums (DSP), kas paredz kādas organizācijas pakalpojumu lietotājam pieprasīt par sevi vāktos datus, kas glabājas organizācijā. Arī tiešsaistes apdrošināšanas platformai Bamboo, kas tiek izstrādāta uzņēmumā, ir jānodrošina tās klientiem iegūt par sevi uzglabātos datus. Pašlaik tas tiek nodrošināts manuāli, ejot cauri visiem dokumentiem un lejupielādējot tos pa vienam. Tādēļ šī darba mērķis ir optimizēt platformu un atvieglot darbu zvanu centra darbiniekiem, kas pārvalda klientu datus eCare sistēmā. Lai sasniegtu mērķi, tiek automātiski atlasīti visi klienta dati, kas tiek konvertēti uz pārskatāmāku formātu un eksportēti. Katra izdevusies un neizdevusies eksportēšana tiek reģistrēta un atbildīgā persona tiek informēta par DSP veikšanu.
dc.description.abstractThe General Data Protection Regulation (GDPR) is intended for data protection and privacy of all citizens living in European Union countries. One of the requirements of this regulation is Data Subject Access Request (DSAR), that provides the users of an organization services to request the data that have been collected about them within the organization. The online insurance platform Bamboo, which is developed by the company, must also provide its customers the access to the stored data. Currently it is done manually by going through all the documents and downloading them one by one. Therefore, the aim of this work is to optimize the platform and to facilitate the work of call center staff who manage customer data in the eCare system. To achieve this aim, all customer data is automatically selected, then transformed to a more transparent format and exported. Each successful and unsuccessful export is registered, and the responsible person is notified about the execution of the DSAR.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectDatorzinātne
dc.subjectspējā izstrāde
dc.subjectdatu subjektu pieprasījums
dc.subjectvispārīgo datu aizsardzības regula
dc.subjectdatu atlase
dc.subjectdatu konvertēšana
dc.titleTiešsaistes apdrošināšanas platformas optimizācija
dc.title.alternativeOptimization of online insurance platform
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record