Spēles “Memedieval” minimālā darbspējīgā produkta izstrāde
Author
Mikoss, Sīmanis
Co-author
Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
Advisor
Ķesteris, Ģirts
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darbā aprakstīta minimālā darbspējīgā produkta izstrāde spēlei priekš Android viedtālruņiem. Izstrāde veikta uz Unity 2017.2.0f dziņa, izmantojot C# programmēšanas valodu. Spēles mērķis ir ar sava karaspēka palīdzību ieņemt AI kontrolētu pretinieka pili. Darba ietvaros ir izpildītas 16 no 17 lietotājstāstos noteiktajām prasībām. Projekts ir īpatnējs, jo būtiska daudzums no funkcionalitātes ir izstrādāts dažādos hakatonos ļoti mainīgos apstākļos un komandā. Projekta pasūtītājs ir kvalifikācijas darba autors. The paper discusses the development of minimum viable product for a game targeted at Android smartphones. It is developed on Unity engine version 2017.2.0f, which relies on the C# programming language. The goal of the game is to use your army to capture a castle controlled by an AI. The author completed 16 out of 17 requirements stipulated by the user stories specified within this paper. The project is unusual in nature, because a significant portion of its functionality was implemented in various hackathons under various conditions and with various team members. The client is the author of the paper.