Show simple item record

dc.contributor.advisorŠumilo, Ērika
dc.contributor.authorValtere, Jana
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2018-06-30T01:07:37Z
dc.date.available2018-06-30T01:07:37Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other63243
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38738
dc.description.abstractMaģistra darbs "Tiešā atlase, kā jaunās paaudzes talantu piesaistes metode starptautiskā uzņēmumā" tika izstrādāts ar mērķi noskaidrot, vai tiešā atlase var tikt veiksmīgi izmantota, kā jaunās paaudzes talantu piesaistes metode starptautiskā uzņēmumā. Tiešā atlase pasaulē ir zināma, kā augsta līmeņa vadītāju piesaistes metode, kas tiek izmantota, kā ārpakalpojums, taču reti kāds uzņēmums nodarbina iekšējo tiešās atlases speciālistu visu līmeņu talantu piesaistes funkcijas veikšanai. Pētījuma rezultāti pierāda to, ka tiešās atlases speciālisti ļoti labi pārzina jaunās paaudzes talantu uzskatus par darba devēju un darbu kopumā, kā arī viņu raksturiezīmes, kas norāda uz to, ka tiešā atlase var tikt veiksmīgi izmantota, kā jaunās paaudzes talantu piesaistes metode starptautiskā uzņēmumā. Maģistra darba beigās tiek izdarīti svarīgākie secinājumi un izvirzīti priekšlikumi uzņēmumam un ieteikumi turpmākajiem pētījumiem.
dc.description.abstractThe aim of the thesis "Headhunting as Talent Acquisition tool in international company for attracting Generation Y" is to find out whether headhunting can be successfully used as talent acquisition tool in international company. Headhunting is widely known as executive search tool, which is usually outsourced to external agency, however, it is less known as internal talent acquisition tool of the company with aim to fulfill the recruitment function from within. The results of this research prove that headhunters know very well the attitude towards employer, job and the characteristics of generation Y talents, what points out to the statement, that headhunting can be successfully used as talent acquisition tool in international company. At the very end of this thesis the main conclusion points are pointed out and proposals to international company as well as proposals regarding future research are made.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjecttiešā atlase
dc.subjectjaunākā paaudze
dc.subjectY paaudze
dc.subjecttalantu piesaistes metode
dc.titleTiešā atlase, kā jaunās paaudzes talantu piesaistes metode starptautiskā uzņēmumā
dc.title.alternativeHeadhunting as Talent Acquisition tool in international company for attracting Generation Y
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record