Jauna produkta ieviešana pēc jaunuzņēmuma "CARGOTENDER" piemēra
Author
Kuzņecova, Kristīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Medne, Ilze
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Šis darbs ir veltīts jauna produkta ieviešanai tirgū, izmantojot “CARGOTENDER” uzņēmuma platformas piemēru. Darbs sastāv no 4 daļām. Pirmajā daļā tiek apskatīts jauna produkta teorētiskais aspekts. Tiek apskatīti galvenie veiksmīgu jaunu produktu ieviešanas faktori, kas tika apkopoti, izmantojot vairākus pētnieciskos darbus un to rezultātus. Tika aprakstīti galvenie jauna produkta ieviešanas posmi. Otrā daļa ir veltīta loģistikas nozares aprakstam, ieskaitot loģistikas instrumentus un komponentus. Tika atsevišķi izdalīta nodaļa par ekspedīciju, kas ir nepieciešama darba kopējai bildei. Trešajā daļā tiek aprakstīts jauns produkts - “CARGOTENDER” platforma, tās darbības principi, atšķirības no ekspeditoru uzņēmumiem, uzņēmuma mārketingu, kā arī uzņēmuma unikālo darbības principu. Ceturtā daļa ir vērsta uz praktiskās daļas analīzi, kas sevī ietver vairākus segmentus. Darbā tika izmantota aptauja, kas tika dota CARGOTENDER platformas lietotājiem, lai izvērtētu platformas darbību. Tika pievienots arī eksperta viedoklis no augsta ranga loģistikas uzņēmuma par konkrēto platformu. Atslēgvārdi: jauns produkts, loģistikas nozare, mārketings, tenderu platforma This work is about introduction of a new product into the marketplace, using the example of “CARGOTENDER” platform. Given work consists of 4 parts. First part describes the theory behind new product. Main factors for developing successful new product are looked upon, reviewed based on multiple research papers and their results. Main phases of a new product are later described. Second part is dedicated to description of logistics, including logistical tools and components. Special attention was dealt to a chapter on expediting, that is required to understand the whole picture. Third parrt describes the new product – “CARGOTENDER” platform, main principles of action, as well as differences from companies that focus on expediting services, marketing of this particular company, and the unique aspekts of the platform. Fourth part is based upon the analysis of the practical work, that includes multiple segments. This work includes a survey that was given to “CARGOTENDER” users of the platform, to analyse the feedback. This part also includes an expert’s opinion from a high ranking logistics company about this platform. Key words: new product, logistics, marketing, tender platform