Starbuksa stratēģiskie lēmumi Uzbekistānā
Author
Akromov, Akmalbek
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Karnups, Viesturs Pauls
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Šī maģistra darba galvenā tēma ir ieejas režīma izvēle veiksmīgai uzņēmējdarbībai Krievijas tirgos, koncentrējoties uz Starbucks kafijas uzņēmumu. Problēmas izklāsts ir šāds: Kādi ir galvenie faktori, kas ietekmē Starbucks pieejas izvēli Uzbekistānas tirgū? Kāda starptautiskās mārketinga stratēģija novedīs pie vispiemērotākās Starbucks ieviešanas Uzbekistānā? Viens no galvenajiem secinājumiem šajā tēmā ir noskaidrot, vai Uzbekistānas tirgus ir labvēlīgs Starbucks vai nē. Šajā darbā abas metodes tiek izmantotas kvalitatīvi un kvantitatīvi. Tomēr šīm izmeklēšanām galvenokārt izmantos kvalitatīvu, jo galvenā tēma ir identificēta mārketinga ziņā. The main topic for this master thesis is the choice of entry mode for successful business in Uzbek market and analysis of the Uzbek market itself, with a focus on Starbucks coffee company. The problem statement of the thesis is as follows: What are the main factors affecting the choice of entry mode for Starbucks in the Uzbek market? What international marketing strategy will lead to the best suited introduction of Starbucks in Uzbekistan? One of the main findings of this topic is to identify whether Uzbek market is favourable for Starbucks or not. In this thesis there are used both methods qualitative and quantative. However the mainly qualitative will be used for this investigations as the main topic is identify in terms of marketing.