Show simple item record

dc.contributor.advisorSproģe-Rimša, Santa
dc.contributor.authorNoskova, Aleksandra
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2018-06-30T01:07:41Z
dc.date.available2018-06-30T01:07:41Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other63453
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38747
dc.description.abstractBakalaura darbs “Patērētāju uzvedība un lēmumu pieņemšanas process aviācijas nozarē”. Bakalaura darba mērķis: balstoties uz teorētiskiem aspektiem un patērētāju anketēšanas rezultātiem, noteikt lēmuma pieņemšanas procesa ietekmējošos faktorus aviācijas nozarē un izpētīt patērētāju gatavību maksāt papildu biļešu maksu, izmantojot videi draudzīgas aviokompānijas. Bakalaura darbs sastāv no trim nodaļām. Pirmajā nodaļā tiek apskatīti patērētāju uzvedības teorētiskie aspekti, kā arī lēmuma pieņemšanas procesa ietekmējošie faktori aviācijas nozarē. Tiek aplūkota zaļā mārketinga piekritēju uzvedība un tās īpatnības. Otrajā nodaļā tiek veikta A/S “airBaltic”, Ryanair un Finnair darbības analīze, balsoties uz aviokompāniju finanšu rādītājiem, pasažieru plūsmām, ka arī analizēta aviokompāniju darbības politika attiecīgi vides aizsardzībāi. Trešajā nodaļā tiek veikts patstāvīgais pētījums, izmantojot patērētāju aptaujas, lai noteiktu galvenos lēmuma pieņemšanas procesa ietekmējošos faktorus, ka arī patērētāju gatavību maksāt vairāk, izmantojot videi draudzīgas aviokompānijas. Pētījuma rezultāti daļēji apstiprina izvirzīto hipotēzi, faktoloģiski apliecinot , ka aviobiļešu cena ir galvenais lēmuma pieņemšanas procesa ietekmējošais faktors, taču, neskatoties uz to, patērētāji ir gatavi ieguldīt lielākus līdzekļus, izmantojot videi draudzīgas aviokompānijas. Bakalaura darbs sastāv no 74 lappusēm, tajā ir iekļauti 21 attēlS, 5 tabulas un pievienoti 3 pielikumi. Izmantoto literatūras un avotu sarakstu veido 132 vienības.
dc.description.abstractBachelor thesis: “Consumer behavior and decision-making process in the aviation industry”. The aim of this thesis is using the theoretical framework and consumer survey results, to determine main factors affecting decision-making process in the aviation industry and to examine consumer willingness to pay extra when using environmentally friendly airlines. Bachelor thesis consists of three chapters. The first chapter highlights the theoretical framework of consumer behavior and defines the specific aspects of decision-making process in the aviation industry. Green consumer behavior and its specific features are also described. Second chapter analyses “airBaltic”, Ryanair and Finnair performance using financial indicators, passenger flow as well as airlines sustainability policies are looked at. In the third chapter the survey-based research is made to determine main factors influencing decision-making process. The results of the research partially confirm the hypothesis, indicating that ticket price is the main factor influencing decision-making process, however consumers are ready to increase their spending to support environmental sustainability. Thesis consists of 74 pages including 21 picture, 5 tables and 3 appendices. Literature and sources lists consists of 132 items.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika
dc.subjectilgtspēja
dc.subjectpatērētāju uzvedība
dc.subjectlēmumu pieņemšanas process
dc.subjectaviācija
dc.titlePatērētāju uzvedība un lēmumu pieņemšanas process aviācijas nozarē
dc.title.alternativeConsumer behavior and decision-making process in the aviation industry
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record