Sporta kluba "Veselības Fabrika" patērētāju uzvedības analīze.
Author
Vinniņš, Kristiāns Reinholds
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Darba nosaukums “Sporta kluba “Veselības Fabrika” patērētāju uzvedības analīze”. Darba mērķis pamatojoties uz patērētāju uzvedības teorētiskiem aspektiem un aptaujas rezultātiem, izpētīt patērētāju uzvedību par praktisku piemēru izvēloties sporta klubu “Veselības Fabrika”, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus darbības uzlabošanai patērētāju uzvedības kontekstā. Darbs sastāv no 3. nodaļām. Pirmajā autors sniedz vispārēju ieskatu patērētāju uzvedības pamatjautājumos, otrajā nodaļā autors raksturo patērētāju uzvedību sporta klubā “Veselības Fabrika”, trešajā nodaļā autors apkopojis savas veiktās aptaujas rezultātus. Darba noslēgumā apkopoti secinājumi un izteikti priekšlikumi. Darbs sastāv no 76 lapaspusēm, tajā ir 3. tabulas, 20. attēli un 5. pielikumi. Title of the bachelor work: “Consumer behaviour analysis of sports club “Veselības Fabrika” customers”. The aim of the bachelor work is to study the consumer behaviour, on basis of theoretical aspects of consumer behaviour and survey results, and using the sports club “Veselības Fabrika” as case study example; discover the imperfections and come up with improvement proposals in terms of consumer behaviour. The bachelor work consists of three chapters. The first chapter provides a general insight to core issues of consumer behaviour, the second chapter deals with consumer behaviour in sports club “Veselības Fabrika”; in the third chapter, the author summarizes the results of survey carried out during the research. The final paragraphs of the bachelor work consist of conclusions and proposals. The bachelor work consists of 76 pages and includes 3 tables, 20 pictures and 5 annexes.