SIA “Moller Auto” Lidosta Volkswagen centra iekšējās un ārējās vides analīze, attīstības perspektīvas
Author
Jefimovs, Mareks
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Rabkeviča, Dzintra
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Darba autors Mareks Jefimovs Bakalaura darba tēma ir “SIA „Moller Auto” Lidosta Volkswagen centra iekšējās un ārējās vides analīze, attīstības iespējas”. Pētījuma aktualitāte ir pamatojama ar to, ka uzņēmējdarbības vide it tirgus ekonomikas neatņemama sastāvdaļa un tāpēc katram uzņēmējam ir regulāri jāvērtē sava uzņēmuma darbs un jāveic tā saimnieciskās darbības analīze. Katram uzņēmumam ir svarīgi izzināt gan iekšējo vidi, lai noskaidrotu, vai uzņēmuma tekoša stratēģija atbilst tirgus nosacījumiem, gan ārējo vidi, jo ir svarīgi saprast spēkus kam ir tiešs sakars ar uzņēmuma un tā attīstības iespējām. Pētījuma objekts: SIA „Moller Auto” Lidosta Volkswagen centrs. Bakalaura darba mērķis - izpētīt un analizēt SIA „Moller Auto” Lidosta Volkswagen centra iekšējo un ārējo vidi, noteikt konkurentspēju un izstrādāt priekšlikumus uzņēmuma attīstībai. Pētījuma bāze - SIA „Moller Auto” Lidosta Volkswagen centrs. Bakalaura pirmajā pirmajā nodaļā autors aprakstījis iekšējās, ārējās vides un SVID analīzes teorētisko pamatojumu. Otrajā nodaļā autors raksturojis auto tirdzniecības nozari. Trešajā nodaļā tika raksturota SIA „Moller Auto” Lidosta Volkswagen centra organizatoriskā struktūra un personāla politika. Ceturtā nodaļa tika veltīta SIA „Moller Auto” Lidosta Volkswagen centra ārējās videas raksturojums, kur tiek aprakstīti konkurentu raksturojums kā arī likumdošanas ietekme uz uzņēmumu. Piektajā nodaļā autors apraksta SIA „Moller Auto” Lidosta Volkswagen centra veiksmes atslēgu. Sestajā nodaļā tika analizēta SIA „Moller Auto” Lidosta Volkswagen centra attīstības iespējas nobeigumā autors izvirzīja secinājumus un priekšlikumus. Bakalaura darbs sastāv no sešām nodaļām. Tajā ir 12. attēli un 8. tabulas, darbs sastāv no 61. lapaspusēm. Author of work is Mareks Jefimovs The subject of the Bachelor's paper is the analysis of the internal and external environment of the Volkswagen Center for the "Moller Auto" Ltd., development opportunities ". The topicality of the research is based on the fact that the business environment is an integral part of the market economy and therefore every businessman should regularly evaluate the work of his company and analyze its economic activity. It is important for each company to learn both the internal environment to determine whether the company's running strategy is in line with market conditions and the external environment, because it is important to understand the forces that have a direct relationship with the company and its development potential. Research object: "Moller Auto" Ltd. "Volkswagen Center". The goal of the Bachelor's paper is to study and analyze the internal and external environment of the Volkswagen Airport, the Moller Auto Center, to determine the competitiveness and develop proposals for the development of the company. Research base - "Moller Auto" Ltd. "Volkswagen Center". In the first part of the Bachelor's thesis, the author described the theoretical background of the internal, external environment and SWOT analysis. In the second chapter, the author described the auto-trade industry. The third chapter describes the organizational structure and personnel policy of the Moller Auto Volkswagen Airport. The fourth chapter focuses on the external environment of the Volkswagen Center for the Moller Auto Airport, describing the characteristics of competitors and the impact of legislation on the company. In the fifth chapter, the author describes the successor of the "Moller Auto" Airport Volkswagen Center. In the sixth chapter, the author of the "Moller Auto" Ltd. "Volkswagen Airport" development opportunity was analyzed, the author made conclusions and suggestions. The bachelor thesis consists of six chapters. It contains 12 figures and 8 tables, the work consists of 61 pages.