Show simple item record

dc.contributor.advisorBērziņa, Kristīne
dc.contributor.authorPalde, Elva
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2018-06-30T01:08:07Z
dc.date.available2018-06-30T01:08:07Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other63867
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38814
dc.description.abstractBakalaura darba “Uzņēmuma “MADARA Cosmetics” ANTI AGE produktu līnijas virzīšana Luksemburgas tirgū” mērķis ir, pamatojoties uz produkta virzīšanas ārvalstu tirgū teorētiskajiem aspektiem, nozares analīzi, Eiropas un Luksemburgas kosmētikas tirgus novērtējumu, izvērtēt iespējas un izstrādāt prekšlikumus uzņēmuma “MADARA Cosmetics” ANTI AGE produktu līniju Luksemburgas virzīšanai tirgū. Bakalaura darba objekts ir Latvijā radīts dabīgās kosmētikas nozares uzņēmums A/S “MADARA Cosmetics”, kas nodarbojas ar dabīgās kosmētikas produktu ražošanu un izplatīšanu patērētājiem. Bakalaura darba struktūra ir sekojoša: ievads, 4 pamatdaļas, secinājumi un priekšlikumi. Bakalaura darba pirmajā daļā autore aplūko produkta virzīšanas ārvalstu tirgū teorētiskos aspektus. Otrajā daļā tiek apskatītas kosmētikas nozares Eiropā attīstības tendences. Trešajā daļā tiek raksturots un analizēts uzņēmums “MADARA Cosmetics”. Tālāk darba autore veic secinājumus un izvirza priekšlikumus uzņēmuma veiksmīgai ieejai Luksemburgas tirgū. Darbā izmantoti 18 attēli ,3 tabulas, 2 pielikumi. Izmantotās literatūras un avotu saraksts satur 83 vienības. Darba kopējais apjoms ir 69 lappuses. Atslēgvārdi: MADARA Cosmetics, Madara, eko kosmētika, Luksemburga, produkta virzība.
dc.description.abstractThe aim of the bachelor’s degree diploma paper “Company’s “MADARA Cosmetics” ANTI AGE product line’s promotion into Luxembourg market” is to do an industry analysis, the evaluation of the European and Luxembourg markets based on the theoretical aspects and to evaluate the possibilities of promoting company’s “MADARA Cosmetics” ANTI AGE product line into Luxembourg market. The object of the bachelor’s degree diploma paper is a Latvian eco cosmetics company “MADARA Cosmetics” specializing in the production and distribution of natural cosmetics products to consumers. The structure of the bachelor’s degree diploma paper is as follows: introduction, 3 main parts, conclusions and suggestions. In the first part of the bachelor’s degree diploma paper the author examines the theoretical aspects of product promotion into the foreign market. The second part examines trends in the cosmetics industry in Europe. The third part describes and analyses the company "MADARA Cosmetics". Further, the author of the paper makes conclusions and makes proposals for the company's successful entrance into the Luxembourg market. The paper includes 18 images, 3 tables, 2 attachments. The list of literature and sources used contains 83 units. The total amount of work is 69 pages. Key words: MADARA Cosmetics, MADARA, eco cosmetics, Luxembourg, product promotion.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectMADARA Cosmetics
dc.subjectMADARA
dc.subjecteco cosmetics
dc.subjectLuxembourg
dc.subjectproduct promotion
dc.titleUzņēmuma "MADARA Cosmetics" ANTI AGE produktu līnijas virzīšana Luksemburgas tirgū.
dc.title.alternativeCompany's "MADARA Cosmetics" ANTI AGE product line's promotion into Luxembourg market.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record