AS "VIRŠI-A" mārketinga komunikācijas analīze.
Author
Kokorišs, Edgars
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Stabulniece, Laila
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir “AS “Virši-A” mārketinga komunikācijas analīze”. Izvēlētā temata aktualitāte nav noliedzama – mārketinga komunikācijas nozīme aizvien pieaug un uzņēmēji skaidrāk apzinās, ko iespējams sasniegt to pilnvērtīgi izmantojot. AS “Virši-A” ir spilgts piemērs tam, kā uzņēmums var ietekmēt un mainīt sava zīmola tēlu salīdzinoši īsā laikā – nedaudz vairāk kā divu gadu laikā. Bakalaura darba autors izvirzīja šādu mērķi: balstoties uz teorētiskās daļas materiāliem, aplūkot AS “Virši-A” uzņēmuma mārketinga komunikāciju un to pielietošanu. Lai sasniegtu darba mērķi, tika izvirzīti vairāki darba uzdevumi – teorētiskās literatūras izpēte, uzņēmuma raksturojums un uzņēmuma vizuālās komunikācijas izpēte un uzņēmuma klientu anketēšana. Balstoties uz pētījuma daļā iegūtajiem rezultātiem, bakalaura darba autors secina, ka uzņēmuma AS “Virši-A” mārketinga komunikācija ir veiksmīga un tā ir sasniegusi savus mērķus – veicināt uzņēmuma atpazīstamību. Tajā pašā laikā viens no spilgtākajiem uzņēmuma komunikācijas elementiem ir kafija, kas šobrīd Latvijā ir viena no populārākajām kafijām līdzņemšanai. Bakalaura darbs strukturēts trīs pamata daļās – pirmās daļas ietvaros tiek apskatīta teorētiskā literatūra, otrajā nodaļā – sniegts uzņēmuma raksturojums, savukārt trešās nodaļas ietvaros bakalaura darba autors izvērtē uzņēmuma mārketinga komunikāciju. Darbs sastāv no 72 lapaspusēm, 34 attēliem, 5 tabulām un 1 pielikumu. Izmantotās literatūras avotu saraksts sastāv no 57 vienībām. Atslēgas vārdi: Virši-A, mārketinga komunikācija, tēls, uzņēmums Bachelor thesis: “AS “Virši-A” marketing communication analysis” There is no denying importance of this tematics – value of marketing communications keeps growing and business owners understands what can be achieved when marketing communications are executed well. AS “Virši-A” is a great example of how, in such a short time (more than two years), enterprise can manage and change it’s image. The aim of the bachelor thesis is to evaluate AS “Virši-A” marketing communication in context with theorethical base. To achieve this goal, the author of bachelor thesis puts forward following tasks – research theoretical literature, research enterprise and provide it’s characteristics and analyse AS “Virši-A” marketing communication and conduct customer survey. Author of the bachelor thesis concludes that AS “Virši-A” marketing communication ir effective and it has reached it’s goals – raise awareness of AS “Virši-A”. One of the most important elements of marketing communication is takeaway coffee – currently AS “Virši-A” coffe is one of the most popular ir Latvia. Bachelor thesis is mainly structured in three main parts – first part is concerned of analysis of theoretical literature, second pard provides information about enterprise and the third part is concerned with AS “Virši-A” marketing communication analysis and customer survey. The work includes of 72 pages, 34 images, 5 tables, 1 appendixes. The sources of literature used consist of 57 units. Key words: Virši-A, marketing communication, image, company