Show simple item record

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļena
dc.contributor.authorKudrjavceva, Iveta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2018-06-30T01:08:13Z
dc.date.available2018-06-30T01:08:13Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other64064
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38825
dc.description.abstractIveta Kudrjavceva. Maģistra darbs «Patērētāju rīcību ietekmējošie faktori inovatīvo produktu tirgū». Šī darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām par patērētāju rīcību un inovatīviem produktiem, ka arī uz fokusa grupas intervijas un iedzīvotāju aptaujas rezultātiem, izpētīt pircēju rīcību ietekmējošos faktorus Latvijas inovatīvo produktu tirgū, ka arī izstrādāt priekšlikumus uzņēmumiem par mārketinga aktivitātēm, saistītiem ar inovatīviem produktiem. Pirmajā nodaļā autore izpēta patērētāju rīcības ietekmējošos faktorus, patērētāju tipus, patērētāju pirkšanas lēmumu veidus. Otrajā nodaļā tiek aprakstīta inovāciju būtība, inovāciju attīstība pasaulē un Latvijā. Trešā nodaļā autore veic pētījumu par inovatīvo produktu popularitāti un pirkšans faktoriem Latvijā, ka arī autore apraksta ptaujas un fokusa grupas rezultātus. Darba hipotēze tika apstiprināta – galvenie patērētāju rīcību ietekmējošie faktori inovatīvo produktu tirgū ir personiskie un psiholoģiskie. Darba apjoms: 86 lpp., 26 attēli., 12 tabulas un 10 pielikumi.
dc.description.abstractIveta Kudrjavceva. Master's thesis «Consumer behavior influencing factors on innovation products in Latvia». The objective of the thesis is, bacing on the theory of consumer behavior and innovative products and on the results of the focus group interview and the questionnaire of the research, to discover consumer behavior influencing factors in the Latvian innovative product market and to make proposals to make marketing activities that are connected with the innovative products. In the first part the author explains consumer behavior influencing factors, the types of consumers, the kinds of buying decision making. In the second part the quinessence of innovations, develpoment of innovation in the world and Latvia are described. In the third part the author makes the research about the popularity of innovative products and discovers buying factors in the Latvian market. The authors describe the results of the questionnaire and the focus interview. The hypothesis of the research is approved – the main consumer behavior influencing factors are personal and psychological in innovation product market factors. The research contains: 86 pages, 26 images, 12 tables and 10 applications
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectinovācijas
dc.subjectinovatīvie produkti
dc.subjectpatērētāju rīcību ietekmējošie faktori
dc.subjectpirkšanas lēmumu pieņemšana
dc.titlePatērētāju rīcību ietekmējošie faktori inovatīvo produktu tirgū Latvijā.
dc.title.alternativeConsumer behavior influencing factors on innovation product market in Latvia.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record