Reklāmas ziņojumu satura salīsdzinošā analīze Latvijas un Francijas tirgū.
Author
Vugule, Patrīcija Paula
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma “Reklāmas ziņojumu satura salīdzinošā analīze Latvijas un Francijas tirgū”. Kultūru atšķirības veidojušās tautu attīstības vēstures gaitā, tās ietekmē katras valsts patērētāju lēmuma pieņemšanas posmus, balstoties tradīcijās, vērtībās un stereotipos. Lai uzņēmums veiksmīgi sasniegtu katras valsts atšķirīgo patērētāju, ir jāizprot mērķtirgus, jāizvērtē kādus medijus, reklāmas uzmanības piesaistes elementus izvēlēties, kā raisīt pozitīvas emocijas, tādējādi viešot labvēlīgu attieksmi pret uzņēmumu. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorētiskām atziņām par reklāmas ziņojumu veidošanu, Latvijas un Francijas mediju, kultūras un reklāmu veidošanas analīzi, kā arī Latvijas un Francijas iedzīvotāju aptauju rezultātiem, izanalizēt reklāmas ziņojumu satura veidošanas tendences, to atšķirīgos faktorus, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus Latvijas un Francijas reklāmdevējiem pārtikas produktu, zīmolu reklāmu ziņojuma satura pilnveidošanai, balstoties kultūru atšķirībām. Darba apjoms ir 80 lpp., tajā ir 31 attēls, 7 tabulas un 14 pielikumi, izmantotas literatūras sarakstu sastāda 75 nosaukumi. The theme of Bachelor thesis is “Comparative analyses of marketing message content in Latvia’s and France’s market” Cultural differences have been formed historically, during the development of nations, which make significant influence on the stages of consumer decision making process in each country, based on traditions, values and stereotypes. In the making of great impact on consumers, businesses have to understand their target markets, how to evoke positive emotions in consumers towards their product, brand and evaluate which media and attractive elements of advertising to choose. Therefore, based on acquired knowledge from theory and observations from analysis of Latvian and French media, culture and commercial development, also from the evaluation of Latvian and French consumer survey results, the objective if this bachelor’s thesis is to analyse , make conclusions and propose suggestions to Latvian and French advertisers for improving advertising, in particular grocery advertising. Even more to give proposals in the making of a positive impact on consumers, while considering cultural, economical differences and marketing communication trends of the 21st century for an effective advertisement message. The volume of work is 80 pages, including 31 pictures, 7 tables and 14 appendices, the differences are titled by 75 names.