Digitālās komunikācijas kanālu ietekme uz personāla motivācijas vadības pilnveidošanu farmācijas uzņēmumos Baltijā.
Author
Gulbis, Elvijs
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Danovičs, Vadims
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
. Maģistra darbā Digitālās komunikācijas kanālu ietekme uz personāla motivācijas vadības pilnveidošanu farmācijas uzņēmumos Baltijā tiek pētīts personāla vadības process, analizēta un salīdzināta jauno digitālās komunikācijas kanālu ietekme uz personāla motivāciju. Tā kā personāla pārvaldība ir viens no galvenajiem vadīšanas teorijas un sociālās psiholoģijas prakses aspektiem, svarīgi, lai visi vadītāji zinātu cilvēkresursu vadīšanas veidus un metodes. Tikai zināšanas un pieredze šai līmenī var nodrošināt uzņēmuma pastāvēšanu, tālāku attīstību un nosprausto mērķu sasniegšanu. Darba autors ir izpētījis un salīdzinājis personāla vadību lielākajos Baltijas farmācijas uzņēmumos, atklājis pozitīvus momentus un trūkumus personāla vadības darbā, kā arī izstrādājis priekšlikumus personāla vadības uzlabošanai konkrētā sfērā. Autors savā darbā ir veicis jauno digitālās komunikācijas kanālu ietekmes izpēti uz personāla motivāciju. Autors izpētījis cik veiksmīgi uzņēmumos tiek ieviesti jauninājumi, cik tie ir rezultatīvi uzņēmumu kopējo mērķu sasniegšanā un izstrādājis priekšlikumus situācijas uzlabošanā. . The Master's Paper “The Impact of Digital Communication Channels on Improvement of Personnel Motivation Management in Pharmaceutical Enterprises in the Baltic States”, the personnel management process is researched, the influence of new digital communication channels on the motivation of staff is analyzed and compared. As personnel management is one of the main aspects of management theory and social psychology practice, it is important that all managers know the ways and methods of managing human resources. Only knowledge and experience at this level can ensure the company's existence, further development and achievement of the set goals. The author of the Master’s paper has researched and compared personnel management in the largest Baltic pharmaceutical companies, revealed positive moments and disadvantages in the work of the staff of the management, and also worked out proposals for improvement of personnel management in a particular field. The author has done research on the impact of new digital communication channels on staff motivation. The author studied the success of innovations in companies, their effectiveness in achieving corporate goals and recommendations for improving the situation.