Hiperkompetitivitātes ietekme uz stratēģisko plānošanu mūsdienu biznesa vidē; Patēriņa elektronikas mazumtirdzniecības nozares analīze
Author
Khudaykulova, Negina
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Bērziņa, Kristīne
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Pārbaudes pamatojums izriet no pētnieku argumentiem, ka efektīva un efektīva uzņēmējdarbības stratēģija ir būtisks instruments, ko organizācijas izmanto, lai novirzītu uzņēmējdarbību no arvien mainīgās uzņēmējdarbības vides un reģistrētu pastāvīgu uzlabotu veiktspēju. No šīs pieejas tiek piedāvāts konceptuālais satvars uzņēmējdarbības vides un hiperkonkurētspējas attiecināšanai uz uzņēmumu izmantotajām stratēģijām, kāda ietekme tas ir uz stratēģisko plānošanu. Promocijas darba mērķis ir analizēt hiperkonkurences vides spiediena stratēģiskās plānošanas darbību un atrast problēmas, kas varētu rasties nākotnē. Lai atrastu atbildi uz galveno darba tēmu: analizēt stratēģiskās plānošanas rīcību hiperkonkurences vidē un atrast problēmas, kas varētu rasties nākotnē, tika strukturēta divpakāpju analīze. The grounds for the examination stems from arguments by researchers that efficient and effective business strategy is an essential tool employed by organizations to direct their business endeavors to the ever changing business environment and record continuous improved performance. From this approach, a conceptual framework is proposed for relating business environment and hypercompetitiveness to the strategies used by enterprises, what influence it makes on strategic planning. The aim of the thesis is to analyze behaviour of strategic planning under hypercompetitive environment pressure, and to find problems, which might be encountered in the future. In order to find the answer to the key question of the thesis: to analyze behaviour of strategic planning under the pressure of hypercompetitive environment, and to find problems, which might be encountered in the future, the two step analysis was structured.