Show simple item record

dc.contributor.advisorPurmalis, Kārlis
dc.contributor.authorPiļimona, Evita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2018-06-30T01:08:29Z
dc.date.available2018-06-30T01:08:29Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other65578
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38874
dc.description.abstractEvita Piļimona- "Franšīze- modelis, būtība un attīstība”, 2018. Franšīze ir efektīvs uzņēmējdarbības veids, kas ļauj ātri intergrēties tirgū un atver milzum daudz iespēju patstāvīgai biznesa attīstībai, preču apjoma pieaugumam un pakalpojuma klāstam tirgū. Tā ir preču, pakalpojumu un tehnoloģiju tirdzniecības sistēma, kas balstīta uz ciešu un ilgstošu sadabību starp tiesiski un finansiāli atdalītiem uzņēmumiem. Franšīze ir viena no iespējām, kā Latvijas mazās un vidējās sabiedrības var paugstināt savu konkurētspēju un jaunie uzņēmēji ar ierobežotiem finansu resursiem uzsākt savu uzņēmējdabību. Bakalaura darba kopējais apjoms 65 lappuses. Bakalaura darbs satur 12 grafiskos attēlus, 1 tabulu un 2 pielikumus, izmantoti 33 literatūras avoti. Bakalaura darba mērķis– izpētīt franšīzes sistēmas būtību un SIA Narvesen Baltija franšīzes attīstību, un izstrādāt priekšlikumus tās pilnveidošanai. Bakalaura darba uzdevumi: 1.izpētīt franšīzes būtību, vēsturisko attīstību un franšīzes veidošanos teorētiskos aspektus; 2.izpētīt franšīzes attīstību Latvijā un pasaulē; 3.analizēt SIA Narvesen Baltija franšīzes darbību; 4.analizēt SIA Narvesen Baltija franšīzes veicinošos un bremzējošos faktorus, kā arī attīstības iespējas. Bakalaura darbs sastāv no trīs nodaļām. Pirmajā nodaļā ir izpētīti franšīzes teorētiskie aspekti un tiesiskais regulējums Latvijā. Otrajā nodaļā ir apskatīta franšīzes attīstība Latvijā un pasaulē. Trešajā nodaļā ir raksturota un analizēta SIA Narvesen Baltija franšīzes attīstība, tās darbības ietekmējošie faktori un veikta situācijas analīze. Bakalaura darba beigās ir apkopoti secinājumi un izstrādāti priekšlikumi SIA Narvesen Baltijas franšīzes darbības pilnveidei. Atslēgvārdi: franšīzes būtība, franšīzes attīstība, uzņēmējdarbības veids, situācijas analīze, SIA Narvesen Baltija.
dc.description.abstractEvita Piļimona - "Franchise– model, basic and development”, 2018. Franchise is an efficient business type that allows you to quickly interact in the market and opens up a lot of opportunities for independent business development, product growth and a range of services on the market. It is a system of trade in goods, services and technology, based on a close and lasting relationship between legally and financially separated companies. Franchise is one of the opportunities how Latvian small and medium-sized companies can raise their competitiveness and young entrepreneurs with limited financial resources to start their own business. The total volume of the Bachelor’s thesis is 65 pages. Bachelor’s thesis contains 12 graphic images, 1 table and 2 annexes, and 33 sources have been used in the literature reviews. The aim of the Bachelor's thesis is to study the basics of the franchise system and the development of the franchise of Narvesen Baltija Ltd., and to develop proposals for its improvement. Tasks of the Bachelor’s thesis: 1.study the theoretical aspects of the formation, historical development and the basic of the franchise; 2.study the development of the franchise in Latvia and in the world; 3.analyze the operation of Narvesen Baltija franchise; 4.analyze the conducive and braking factors of Narvesen Baltija Ltd. franchise, as well as its development opportunities. Bachelor’s thesis consists of three chapters. Theoretical aspects and legal framework of franchising in Latvia are studied in the first chapter. Development of franchising in Latvia and in the world is studied in the second chapter. The third chapter describes and analyzes the development of Narvesen Baltija Ltd. franchise, the factors influencing its operation and its situation. Conclusions are summarized and proposals for improving the operation of Narvesen Baltic Ltd. franchise are developed at the end of the Bachelor’s thesis. Key words: basic of the franchise, development of the franchise, type of business, analysis of the situation, Narvesen Baltija Ltd.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika
dc.subjectfranšīzes būtība
dc.subjectfranšīzes attīstība
dc.subjectuzņēmējdarbības veids
dc.subjectsituācijas analīze
dc.subjectSIA Narvesen Baltija
dc.titleFranšīze - modelis, būtība un attīstība
dc.title.alternativeFranchise - model, basic and development
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record