Show simple item record

dc.contributor.advisorMedne, Ilze
dc.contributor.authorStrode, Anita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2018-06-30T01:08:34Z
dc.date.available2018-06-30T01:08:34Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other66219
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38886
dc.description.abstractŠī bakalaura darba mērķis ir izpētīt teorētiskos avotus par pakalpojumu virzīšanu starptautiskajā tirgū, kā arī, veicot tirgus pētījumu, apkopojot tā rezultātus un izvērtējot skaistumkopšanas apmācības programmas ”Sejas fitness” mārketinga komunikāciju vietējā tirgū, izvirzīt priekšlikumus pakalpojuma ”Sejas fitness” virzīšanai Norvēģijas tirgū. Darba teorētiskais pamatojums ir balstīts uz zināšanām, kas iegūtas literatūras avotos un studiju laikā, pētījuma daļa ir balstīta intervijās un fokusa grupās iegūtajos rezultātos. Darba rezultātā tika noskaidroti pakalpojuma tirgus segments un mērķauditorija, noskaidroti aspekti, kas ņemami vērā reklāmas komunikācijas vēstījuma izstrādē un noskaidroti aktuālie mārketinga komunikācijas kanāli apmācību programmas ”Sejas fitness” virzīšanai Norvēģijas tirgū. Darba apjoms ir 85 lapaspuses, tajā ir 26 attēli, 3 tabulas un 7 pielikumi. Atslēgvārdi: ārējais tirgus, mērķauditorija, Sejas fitness, sociālie mediji, virzīšanas kanāli, mārketinga komunikācija.
dc.description.abstractThe purpose of this bachelor work is to research international market and to study theoretical sources about marketing of services in scope of it and by analyzing the results and evaluating the marketing communication of program Facial fitness in the local market, to set up suggestions for marketing of the program in the market in Norway. Theoretical base is based on the knowledge, found in marketing literature, as well as learned during the studies, research part is based on interviews and focus group interviews results. As a result of the work the market segment and target audience of the service, aspects, important for development of advertising communication message as well as channels for the promotion of Face fitness training program in the Norwegian market are clarified. The work volume is 85 pages, it contains 26 pictures, 3 tables and 7 annexes.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectārējais tirgus
dc.subjectmērķauditorija
dc.subjectSejas fitness
dc.subjectsociālie mediji
dc.subjectvirzīšanas kanāli
dc.titleJauna pakalpojuma virzīšana ārvalstu tirgū
dc.title.alternativeMarketing of the new service in the foreign market
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record