Show simple item record

dc.contributor.advisorSpirida, Margarita
dc.contributor.authorPļāvēja, Laura
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2018-06-30T01:09:53Z
dc.date.available2018-06-30T01:09:53Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other64455
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/39015
dc.description.abstractValsts zīmolēšanas mērķis ir valsts popularizēšana, lai piesaistītu tūristus un stiprinātu starptautiskās ekonomiskās un politiskās attiecības, izmantojot dažādas lingvistiskās un paralingvistiskās stratēģijas. Latvijas simtgade veicina Latvijas zīmolēšanas aktualitāti, tādēļ šī pētījuma mērķis ir analizēt lingvistiskās un paralingvistiskās iezīmes reklāmas aktivitātēs un projektos, kas veltīti Latvijas simtgadei, un noteikt kādu efektu rada šīs iezīmes. Lai izpētītu reklāmmateriālu, kas publicēts Latvia.eu mājaslapā, lai vairotu valsts atpazīstamību, tika izmantota multimodālā diskursa analīze. Iegūtie dati norāda, ka visefektīvākās lingvistiskās iezīmes ir stilistiskie izteiksmes līdzekļi, kā aliterācija, metafora un ironija, kas izgrezno tekstu un padara to aizraujošāku, taču dominējošās paralingvistiskās iezīmes ir attēli un simboli, kas ilustrē tekstu un rada noteiktu valsts tēlu.
dc.description.abstractNation branding aims at popularizing a country to attract tourists, build and strengthen international economic and political relations by resorting to different linguistic and paralinguistic strategies. The topicality of Latvia branding is reinforced by Latvia’s centenary; thus, the aim of this research is to identify linguistic and paralinguistic features in promotional activities and projects dedicated to Latvia’s centenary and to determine the effect these features produce. Multimodal discourse analysis was employed to investigate the promotional material posted on Latvia.eu website to enhance the recognizability of the country. The findings show that the most powerful linguistic features are stylistic devices, such as alliteration, metaphor and irony, which embellish the text and make it more captivating, while most prevailing paralinguistic features are imagery and symbols, which illustrate the text and create a specific image of the country.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectValodniecība
dc.subjectValsts zīmolēšana
dc.subjectLatvija
dc.subjectLingvistiskās un paralingvistiskās iezīmes
dc.subjectMājaslapas žanrs
dc.subjectMultimodālā diskursa analīze
dc.titleLingvistiskās un paralingvistiskās iezīmes Latvijas zīmolēšanā
dc.title.alternativeLinguistic and Paralinguistic Features in Latvia Branding
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record