Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorSpirida, Margarita
dc.contributor.authorStriķe, Dagne
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2018-06-30T01:09:59Z
dc.date.available2018-06-30T01:09:59Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other64575
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/39029
dc.description.abstractŠis pētījums analizē “airBaltic” zīmola identitātes atspoguļojumu uzņēmuma korporatīvajā mājaslapā. Pētījuma mērķis bija noskaidrot, kādu vēstījumu ieinteresētajām pusēm pauž valodas lietojums trijās korporatīvās mājaslapas sadaļas. “airBaltic” nostāja tika analizēta, ņemot vērā kultūras un sociālus apsvērumus. Empīriskajā daļā tika izmantots trīsdimensionālais modelis, kas ir balstīs Normana Fērklova (1992) teorijās un izpratnē par kritisko diskursa analīzi. Pētījuma rezultāti liecina par vērā ņemamām pretrunām sensitīvos jautājumos un nekonsekvenci sociālo attiecību dimensijā. Konstatētie rezultāti norāda uz paviršu attieksmi pret klientiem un topošajiem darbiniekiem.
dc.description.abstractThis paper analyses the representation of “airBaltic” brand identity in its corporate website. The goal of this research was to decipher the message that is transmitted to the stakeholders via the use of language in three website’s subsections. “airBaltic” position was analysed in the light of social and cultural considerations. A three-dimensional model was used for conducting the empirical part, which is based on the theories and understanding of Critical Discourse Analysis developed by Norman Fairclough (1992). The results suggest noteworthy contradictions regarding sensitive issues and inconsistencies in the dimension of social relationship. The findings point out a rather careless attitude towards customers and potential employees.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectValodniecība
dc.subjectzīmola identitāte
dc.subjectkorporatīvo mājaslapu žanrs
dc.subjectvara
dc.subjectuzticamība
dc.titleZīmola identitātes analīze korporatīvajā mājaslapā
dc.title.alternativeAnalysis of Brand Identity on Corporate Website
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige