Salīdzinošais pētījums par itāļu valodas mācību materiāliem, kuri izmantoti Dienvidtiroles autonomā divvalodu reģiona sākumskolās
Author
Vandzberga, Anete
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Lo Bello, Giulio
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Darba mērķis ir izprast divvalodības nozīmi Dienvidtiroles autonomajā divvalodu reģionā, bet, galvenokārt, divvalodības nozīmi izglītības sistēmā. Bakalaura darbs sastāv no četrām nodaļām un septiņām apakšnodaļām, kas ietver teorētisko daļu un praktisko daļu. Tā sastāv no divu Dienvidtiroles sākumskolu otrās klases mācību darbā izmantotu mācību grāmatu salīdzinošās analīzes. Secinājumi ir sekojoši: lielākās atšķirtības saistītas ar valodas prasmēm, uz kurām balstītas mācību grāmatas – runāšanas un klausīšanas prasmes vienai, lasīšanas un rakstīšanas prasmes otrai mācību grāmatai. The aim of this thesis is to understand the importance of bilingualism in the bilingual autonomous region of South Tyrol, but more precisely, the importance of bilingualism in the educational system. The bachelor thesis consists of four chapters and seven subchapters which include a theoretical and practical part that consists of a comparative study of two textbooks used for teaching Italian in second year of primary schools of South Tyrol. The observations found are following: the biggest differences concern language skills on which the textbooks focuses on – speaking and listening skills for one, reading and writing skills for the other.