Show simple item record

dc.contributor.advisorLo Bello, Giulio
dc.contributor.authorVandzberga, Anete
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2018-06-30T01:10:21Z
dc.date.available2018-06-30T01:10:21Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other65965
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/39084
dc.description.abstractDarba mērķis ir izprast divvalodības nozīmi Dienvidtiroles autonomajā divvalodu reģionā, bet, galvenokārt, divvalodības nozīmi izglītības sistēmā. Bakalaura darbs sastāv no četrām nodaļām un septiņām apakšnodaļām, kas ietver teorētisko daļu un praktisko daļu. Tā sastāv no divu Dienvidtiroles sākumskolu otrās klases mācību darbā izmantotu mācību grāmatu salīdzinošās analīzes. Secinājumi ir sekojoši: lielākās atšķirtības saistītas ar valodas prasmēm, uz kurām balstītas mācību grāmatas – runāšanas un klausīšanas prasmes vienai, lasīšanas un rakstīšanas prasmes otrai mācību grāmatai.
dc.description.abstractThe aim of this thesis is to understand the importance of bilingualism in the bilingual autonomous region of South Tyrol, but more precisely, the importance of bilingualism in the educational system. The bachelor thesis consists of four chapters and seven subchapters which include a theoretical and practical part that consists of a comparative study of two textbooks used for teaching Italian in second year of primary schools of South Tyrol. The observations found are following: the biggest differences concern language skills on which the textbooks focuses on – speaking and listening skills for one, reading and writing skills for the other.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectValodniecība
dc.subjectdivvalodība
dc.subjectizglītība
dc.subjectvalodu apguve
dc.subjectizglītības sistēma
dc.subjectmācību grāmatu salīdzināšana
dc.titleSalīdzinošais pētījums par itāļu valodas mācību materiāliem, kuri izmantoti Dienvidtiroles autonomā divvalodu reģiona sākumskolās
dc.title.alternativeA comparative study of the materials used in teaching Italian in primary schools in the autonomous bilingual region of South Tyrol
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record