Show simple item record

dc.contributor.advisorMežinska, Signe
dc.contributor.authorNasteviča, Anta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Medicīnas fakultāte
dc.date.accessioned2018-06-30T01:12:16Z
dc.date.available2018-06-30T01:12:16Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other66351
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/39307
dc.description.abstractBakalaura darbs “Uzmanības rādītāju analīze bērniem un jauniešiem ar attīstības traucējumiem dinamikā, to pielietojums aprūpes procesā starpdisciplinārā komandā” tika izstrādāts ar mērķi izanalizēt uzmanības rādītāju dinamiku un to pielietojumu starpdisciplinārā komandā. Darba autors: Anta Nasteviča Darba vadītājs: Prof. Dr. Biol. Daina Voita Pētījumi Latvijā par uzmanības noturību un tās attīstības dinamiku iepriekš nav veikti. Pētījums tika veikts ar kvantitatīvi neeksperimentālu pētījuma metodi. Pētījuma uzdevums izstrādāt un izpildīt darba metodes; izvirzīt secinājumus Pētījuma instruments Vīnes testa sistēmas Cognitron tests, Darba rezultāti pierāda, ka uzmanības rādītāji dinamikā var augt. Darba hipotēze - pie pareizas komandas pieejas un atbilstošas mācību metodes uzmanības rādītāji bērniem un jauniešiem dinamikā uzlabojas, ir apstiorināta Atslēgas vārdi - uzmanības rādītāju dinamika, bērni ar attīstības traucējumiem, starpdisciplināra aprūpes komanda.
dc.description.abstractBachelor's paper "Analysis of Attention Indicators for Children and Young People with Developmental Disabilities in Dynamics, their Application in the Care Process in an Interdisciplinary Team" was developed with the aim of analyzing the dynamics of attention indicators and their application in an interdisciplinary team. Author of work: Anta Nasteviča Supervisor: Prof. Dr. Biol Song Voita Studies in Latvia about persistence and dynamics of attention in the past have not been performed. The study was conducted using a quantitative non-experimental study method. The research task to develop and implement working methods; to draw conclusions Research tool Cognitron test in the Vienna test system, The results of the work prove that the dynamics of attention can grow. Labor hypothesis - with the right team approach and appropriate teaching methods, the attention indicators for children and young people are improving dynamically, re-approved Keywords - attention dynamics, children with developmental disorders, interdisciplinary care team
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectMedicīna
dc.subjectuzmanības rādītāju dinamika
dc.subjectbērni ar attīstības traucējumiem
dc.subjectstarpdisciplināra aprūpes komanda
dc.subjectaprūpe
dc.subjectizglītība
dc.titleUzmanības rādītāju analīze bērniem un jauniešiem ar attīstības traucējumiem dinamikā, to pielietojums aprūpes procesā starpdisciplinārā komandā
dc.title.alternativeAnalysis of Attention Indicators for Children and Young People with Developmental Disabilities in Dynamics, their Application in the Care Process in an Interdisciplinary Team
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record