Citēšanas kultūra skolēnu zinātniski pētnieciskajos darbos Liepājas Valsts 1. ģimnāzijā
Author
Spāģe, Lāsma
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Pakalna, Daina
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbā pētīta citēšanas kultūra kā citēšanas prasmju kopums, kas nepieciešams skolēniem, rakstot zinātniski pētnieciskos darbus. Pētījuma mērķis ir izpētīt Liepājas Valsts 1.ģimnāzijas citēšanas kultūras situāciju un izstrādāt priekšlikumus skolēnu citēšanas prasmju attīstībai. Pētījuma teorētisko bāzi veido sistēmu teorija un E. Eriksona epiģenētiskā teorija. Pētījuma rezultāti tika iegūti izmantojot dokumentu analīzes (kontentanalīze) un apsekošanas (aptaujas) metodes. Pētījuma rezultāti liecina, ka informācijas pārpilnības un vieglās pieejamības apstākļos ir nepieciešams pievērst lielāku uzmanību skolēnu citēšanas prasmju attīstībai. In the thesis explored the culture of the quotation as a set of quotation skills that students need in writing scientific research. The aim of the research is to study the situation of the quotation in the Liepaja State 1st Gymnasium in order to develop proposals that would promote the quotation skills of the students. The theoretical basis of the research is the theory of systems and E. Erickson's epigenetic theory. The results of the study were obtained using document analysis (content analysis) and surveying (survey) methods. The results of the research show that in the conditions of information abundance and easy access, it is necessary to pay more attention to the development of student’s quotation skills.