• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Skola kā mācīšanās kopiena: Saldus novada pieredze

Thumbnail
Öffnen
309-63927-Devita_Ieva_id15016.pdf (819.4Kb)
Autor
Dēvita, Ieva
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Butkēviča, Anete
Datum
2018
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Bakalaura darba nosaukums ir "Skola kā mācīšanās kopiena: Saldus novada pieredze". Bakalaura darba mērķis ir noskaidrot un analizēt Saldus novada skolotāju pieredzi par skolas kā profesionālās mācīšanās kopienas veidošanos un ietekmi uz kopienas attiecībām, pielietojumu praksē. Pētījuma teorētisko ietvaru veido Herberta Blūmera simboliskā interakcionisma teorija, kā arī aprakstīts profesionālās mācīšanās kopienas termins. Bakalaura darbā tika izmantotas kvalitatīvās metodes, tādējādi veiktas 15 strukturētas intervijas ar skolotājiem un strukturēta intervija ar izglītības ekspertu. Pētījumā tika secināts, ka Saldus novada skolās vērojamas profesionālās mācīšanās kopienas attīstības iezīmes.
 
The topic of the bachelor thesis is "School as a learning community: experience of Saldus region". Aim of the bachelor thesis is to determine and analyze the experience of Saldus region teachers about the development of the school as a professional learning community and the impact on community relations, application in practice. Study’s theoretical framework is symbolic interactionism theory by Herbert Blumer, and additionally, the central term ‘professional learning community’ is explored. Qualitative methodology as a research strategy was used, including 15 structured interviews with teachers and one structured interview with expert of education field. The study concluded that schools of Saldus region have features similar to the professional learning communities.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/39328
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV