Brīvpieejas e-grāmatas kā mācību līdzekļi vidējās izglītības līmenī
Автор
Baklāns, Mairis
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Holma, Baiba
Дата
2018Metadata
Показать полную информациюАннотации
E-grāmatu izmantošana mūsdienās kļūst ar vien populārāka. Mūsdienu straujās tehnoloģiju attīstības tendences rada vajadzību sākt lietot e-grāmatas skolēniem vidējās izglītības iestādēs, lai gūtu plašāku resursu klāstu un būtu sagatavoti tālākai izglītībai augstskolās. Pētījuma “Brīvpieejas e-grāmatas kā mācību līdzekļi vidējās izglītības līmenī” mērķis bija noskaidrot, vai vidusskolas skolēni izmanto e-grāmatas kā palīgu mācību procesā. Mērķa sasniegšanai tika veikta anketēšana Viesītes vidusskolā un RTU Inženierzinātņu vidusskolā noskaidrojot skolēnu un pedagogu viedokli par e-grāmatām. Pētījuma rezultāti norāda, ka e-grāmatas joprojām tiek izmantotas ļoti minimāli. E-grāmatas izmanto tie skolēni, kuriem to iesaka pedagogi un ir pieejamas vispārējās vidējās izglītības iestādes bibliotēkā. Using eBooks nowadays is becoming more popular. Today's rapid technological development tends to start using e-books for students in environmental education establishments in order to gain a wider range of resources and prepare for further education at higher education institutions. The purpose of the study "E-books as educational tools at general education level" was to find out whether secondary school students use e-books as a helper in the learning process. In order to achieve the goal, a questionnaire was conducted at Viesīte Secondary School and at the RTU Engineering School, explaining the views of students and educators on e-books. The results of the study indicate that e-books are still used very minimal. E-books are used by the students who are recommended by the teachers and are available in the library of general secondary education.