Dobeles dzirnavnieka sociālo tīklu (facebook.com un instagram.com) komunikācijas novērtējums mārketinga aspektā
Author
Maisaka, Aneta
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Latkovska, Inga
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba temats ir “Dobeles dzirnavnieka sociālo tīklu (facebook.com un instagram.com) komunikācijas novērtējums mārketinga aspektā”. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt ārējās komunikācijas veidus, kanālus un rīkus, to pielietojumu un sabiedrības viedokli par uzņēmuma “Dobeles dzirnavnieks” aktivitātēm sociālajos tīklos facebook.com un instagram.com. Darbā ir apskatīti tādi temati kā komunikācija, tās veidi, sabiedriskās attiecības, mārketings, sociālie tīkli un to saistība ar uzņēmuma aktivitātēm un stratēģiju facebook.com un instagram.com satura radīšanā. Darbā izmantotā metodoloģija ir kvantitatīvā kontentanalīze, veidojot anketas, analizēt sociālo tīklu ierakstus, kā arī tika veikta intervija ar pētāmā uzņēmuma mārketinga un sabiedrisko attiecību speciālisti. Uzņēmuma A/S “Dobeles dzirnavnieks” sociālo tīklu facebook.com un instagram.com konti tika analizēti no 2017.gada 1.janvāra līdz 2018.gada 30.aprīlim, kā arī tika apkopota ierakstu popularitāte un tas, kādas kategorijas ieraksti ir ieguvuši lielāko popularitāti. Pētījuma daļā tiek izklāstīti aptauju rezultāti, iepriekš pieminēto sociālo tīklu uzņēmuma kontu analīze, kā arī intervija ar uzņēmuma mārketinga speciālisti. The bachelor’s thesis is “Dobeles dzirnavnieks social networking (facebook.com and instagram.com) mechanism assessment in marketing aspects” The aim of the Bachelor's paper about assessment of communication of social networks facebook.com and instagram.com of Dobeles dzirnavnieks in the marketing aspect is to study the types, channels and tools of external communication, their application and public opinion regarding the activities carried out by the company "Dobeles dzirnavnieks" in the social networks Facebook.com and Instagram.com. The paper deals with the following topics: communication, its types, public relations, marketing, social networks and their relationship with company activities and the strategy in creating the content of Facebook.com and Instagram.com. The methodology used in the paper is quantitative analysis of the content, records from the social network were analyzed when creating questionnaires and an interview with marketing and public relations specialist of the company was conducted. The social network accounts of Facebook.com and Instagram.com of the company "Dobeles dzirnavnieks" were analyzed from January 1, 2017 until April 30, 2018, as well as popularity of the records was aggregated and the categories in which records have received the largest popularity were marked out. The research section presents the results of the surveys, the analysis of the social network accounts of the company mentioned above, as well as an interview with the marketing specialist of the company.