Show simple item record

dc.contributor.advisorKalēja-Gasparoviča, Daiga
dc.contributor.authorSavicka, Inga
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-07-02T01:04:54Z
dc.date.available2018-07-02T01:04:54Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other63852
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/39451
dc.description.abstractDarba nosaukums: jaunākā vecumposma bērnu sociālo prasmju sekmēšana rotaļnodarbībā pirmsskolā. Darba autors: Inga Savicka. Darba vadītāja: Dr.paed. Daiga Kalēja-Gasparoviča. Kvalifikācijas darbs ir strukturēts nodaļās. Sākumā ir ievads, tajā aprakstītas kvalifikācijas darba temata aktualitātes, mērķi, uzdevumi, pētījuma objekts, priekšmets, metodes, periods, bāze un darba struktūra. Kvalifikācijas darbs ir sagatavots uz 66 lapām. Kvalifikācijas darbā ir iekļautas 8 tabulas, 7 attēli un 12 pielikumi. Kvalifikācijas darbā ir izmantoti 35 literatūras avoti. Cilvēks ir sabiedriska būtne un līdz ar viņa nākšanu pasaulē, sākas socializēšanās process. Jaunākā vecumposma bērnu izaugsme un izglītība mūsdienās ir ļoti svarīga un sociālās prasmes veidojas sniedzot bērnam maksimāli daudz zināšanu šajā vecuma posmā, tādēļ tika izvelēts pētījuma temats. Pētījuma mērķis: teorētiski analizēt un praktiski pārbaudīt kā rotaļnodarbībā pirmsskolā sekmējamas jaunākā vecumposma bērnu sociālās prasmes. Pētījuma teorētiskā daļa balstās uz profesoru, psihologu, filozofu un pedagogu V.Romenkovas, M.Pļavnieces, D.Škuškovnikas, A.Šponas, I.Tiļļas, G.Svences, V.Golubinas, A.Vilciņas, I.Pūpolas, I.Smutovas, V.Hibneres, D.Dzinteres, I.Stangaines atziņām. Būtiskākais secinājums: jaunākā vecumposma bērnu sociālās prasmes tiek sekmētas, ja bērna darbošanās vēlme tiek virzīta rotaļnodarbībā, paralēli rotaļām bērns netieši mācās, svarīgi ir nodrošināt nepiespiestu, brīvu uz darbošanos un sadarbošanos orientētu mikroklimatu. Veidot emocionālu kontaktu ar bērnu, atbalstīt, iedrošināt un aktivizēt visas bērna maņas. Atslēgas vārdi: rotaļnodarbība, sociālās prasmes, personība.
dc.description.abstractTitle of the work: Children social skill improvement at early age by using playground at before school activities. Author of the work: Inga Savicka. Supervisor: Dr.paed. Daiga Kalēja-Gasparoviča. Qualification work is structured in chapters. In the beginning there is an introduction, it describes the topical issues of the qualification work, goals and tasks, subject of the study, methods, period, basis and the structure of the work. The qualification work consists of 66 pages. The qualification work includes 8 tables, 7 images and 12 attachments. There are 35 literature sources used in the qualification work. A person is a social being and the process of socialization begins with his/her birth. The younger age children's growth and education today is very important and social skills are formed by giving the child the maximum knowledge at this age, therefore the subject of the research was chosen. The purpose of the research: to theoretically analyse and to test in practice how the child's social skills of younger age children are promoted in the preschool play-lessons. The theoretical part of the research is based on acknowledgement of professors, psychologists, philosophers and pedagogues V.Romenkova, M.Pļavniece, D.Škuškovnika, A.Špona, I.Tiļļa, G.Svence, V.Golubina, A.Vilciņa, I.Pūpola, I.Smutova, V.Hibnere, D.Dzintere, and I.Stangaine. The main conclusion is that younger age children's social skills are promoted if the child’s desire to act is being encouraged through play-lessons. In addition to playing, the child indirectly learns. It is important to ensure an unconstrained, action and cooperation oriented microclimate as well as to create an emotional contact with the child, to support, to encourage and to activate all the child's senses. Keywords: play-lesson, social skills, personality.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectRotaļnodarbība
dc.subjectSociālās prasmes
dc.subjectPersonība
dc.subjectPedagogs
dc.subjectMijiedarbība
dc.titleJaunākā vecumposma bērnu sociālo prasmju sekmēšana rotaļnodarbībā pirmsskolā
dc.title.alternativeChildren social skill improvement at early age by using playground at before school activities
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record