Fiziskās aktivitātes 2-3 gadīgu bērnu grupas telpā adaptācijas laikā
Author
Kodaļeva, Diāna
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Bula-Biteniece, Inta
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darba temats ir: Fiziskās aktivitātes 2-3 gadīgu bērniem grupas telpā adaptācijas laikā Kvalifikācijas darba mērķis : Izpētīt fizisko aktivitāšu labvēlīgu ietekmi uz 2-3 gadīgo bērnu attīstību adaptācijas periodā Darbs izstrādāts pismsskolas vecuma bērnu labvēlīgai adoptācijai izmantojot fiziskās aktivitātes 1.Fizisko aktivitāšu nozīme bērnu attīstībā 2.Metodes un fiziskās akvitātes labvēlīgai adaptācijai Darbā tiek parādīts, kā ar sporta inventāru nodrošināta, daudzveidīga mācību vide un speciāli izraudzītas fiziskās aktivitātes un rotaļas var labvēlīgi ietekmēt bērna adaptācijas periodu pirmsskolā. Atslēgas vārdi: fiziskās aktivitātes, bērni , nodarbības, adaptācija Pētījuma metodes: teorētiskā analīze, pedagoģiskā novērošana Kopējais darba apjoms ir 36 lappuses, kurā ietilps 4 tabulas un 6 pielikumi. Darba autore: Diāna Kodaļeva Zinātniskā vadītāja: Dr.pead., vec.pasn. Inta Bula-Biteniece. Qalification work is:Physical activity group space for the adaptation of 2-3 years old children The aim of the research: To investigate the beneficial effects of physical activity on the development of 2-3 year old children in the adaptation period. The work is designed for the positive adaptation of pre-school chidren to physical activity 1. The role of physical activity in the development of children 2. Methods and physical acuity for beneficial adaptation The process of work shows that a variety of learning environments provided with sports equipment, with specially selected physical activities and playgrounds, can positively influence the child's adaptation period in the pre-school. The key words: physical exercises, children, activities, adaptation Methods of the research: theoretical analysis, pedagogical observation, Amount: pages 36, tables 4 and 6 appendices Author: Diana Kodaleva Scentific advister: Dr.pead., doc Inta Bula-Biteniece.