Skaņas L izrunas traucējumu novēršana 5 – 6 gadīgiem bērniem pirkstu vingrinājumos un rotaļās
Author
Baltiņa, Lāsma
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Miezīte, Sandra
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Pētījumu hipotēze. Koriģējoši attīstošā darbība noritēs sekmīgāk, ja logopēds •izzinās bērnu skaņu izrunas īpatnības un roku sīkās motorikas attīstību; •analizēs skaņu izrunas traucējumu daudzveidību un korekcijas posmus; •izmantos vingrinājumus un rotaļas roku sīkās motorikas un artikulācijas kustību pilnveidei. The hypothesis of research. The corrective development activity will proceed more successfully if the speech therapist •finds out the peculiarities of sound pronunciation of children and the development of hands little motoric; •analyses the multiplicity of the pronunciation disturbance of sounds and their correction stages; •uses exercises and games for the perfection of hands little motoric and articulation movements.