Pirmsskolas vecuma bērnu pozitīvo emociju veicināšana rokdarbos
Author
Bērziņa, Dace Diāna
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Vigule, Dagnija
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Darba autore: Dace Diāna Bērziņa Darba temats: Pirmsskolas vecuma bērnu pozitīvo emociju veicināšana rokdarbos Mērķis: Teorētiski un empīriski pētīt pirmsskolas vecuma bērnu pozitīvo emociju veicināšanu rokdarbu procesā. Darba apjoms: 41 lpp., 6 tabulas, 14 attēli, 19 literatūras avoti. Atslēgas vārdi: emocionālā attīstība, pirmsskola, 5. – 6. gadu vecums, rokdarbi. Pētījumā tika analizētas pedagogu un psihologu atziņas par to, kas ir emocijas, emocionālā attīstība, kā to sekmēt rokdarbos 5. – 6. gadus veciem bērniem. Tika izvirzīti kritēriji un novērtēti 3 līmeņos, kuri tika balstīti uz analizēto pedagogu un psihologu atziņām. Pētījums tika veikts no 05. 03. 2018 – 27. 04. 2018. Darba autore atbildot uz izvirzīto pētāmo jautājumu secina, ka pozitīvas emocijas sekmē rokdarbi, kurus bērns var veikt pēc saviem ieskatiem, izpaust savu radošumu. Bērnam pozitīvas emocijas attīsta paša radīts darbs, kuram pirms darba uzsākšanas, ir izdomājis praktisku pielietojumu. Author: Dace Diāna Bērziņa Topic: Positive emotion encourage in preschool age children with handicrafts Goal: Theoretically and empirically study pre-scjool age children’s positive emotions stimulation in handicraft process. Extent: 41 pages, 6 tables, 14 pictures, 19 literature sources. Key words: emotional development, pre-school, 5 – 6 years old, handicraft. In the study were analyzed teachers and psychologists conclusions about emotional characterization in 5 – 6 years old children and for emotional development contributin for children handicrafts. Was raised 3 criteria and they were measured in 3 levels, which were based on analyzed teacher and psychologists conclusions. Obtained data were put together in tables and charts. Research was made from 05. 03. 2018 – 27. 04. 2018. Author of the work answering to reaserched question concludes that positive emotions are promoted in handicrafts, that children are making by their own belief, independently planing and carrying out their idea. Positive emotions in child and encourage for finished work.