Skolēna adaptācija, mainot izglītības iestādi pamatizglītības posmā
Автор
Āriņa, Līga
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Šūmane, Ilze
Дата
2018Metadata
Показать полную информациюАннотации
Maģistra darbā “Skolēna adaptācija, mainot izglītības iestādi pamatizglītības posmā” tiek pētīts skolēna adaptācijas process, mainot izglītības iestādi. Darba teorētiskajā nodaļā tiek piedāvāts adaptācija jēdziena skaidrojums, adaptācijas veidu izklāsts, skolēna adaptāciju ietekmējošie faktori un pamatizglītības posma ieguves organizācijas apraksts. Darba empīriskajā daļā ir veiktas aptaujas ar vecākiem un pedagogiem, intervijas ar vecākiem un bērniem, lai atbildētu uz pētījuma jautājumiem. Noslēgumā tiek apkopoti empīriskā pētījumā iegūtie rezultāti par adaptācijas procesu pamatizglītības posmā, tiek izdarīti secinājumi un ieteikumi pedagogiem, vecākiem un skolēniem. This Master thesis “Pupils adoptation while changing school during elementary education stage”studies pupils adoptation process while changing educational institution. The theoretical section of this paper offers an explenation of adaptation notion, description of adaptation types, list of factors influencing pupils adoptation and description of elementary education organization. In order to answer research questions the empirical par of this paper conducts surveys with parents and teachers and interviews with parents and pupils. Finally collected results from empirical study of pupils adaptation process in elementary education stage are presented in conclusions followed by suggestions to teachers, parents and pupils.