Show simple item record

dc.contributor.advisorLaganovska, Egija
dc.contributor.authorŠvāne, Inita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-07-02T01:05:26Z
dc.date.available2018-07-02T01:05:26Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other64667
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/39511
dc.description.abstractDiplomdarba nosaukums: „Fonemātiskās uztveres sekmēšana 5 – 6 gadus veciem bērniem, izmantojot dabas materiālus” Darba autore: Inita Švāne Darba vadītāja: Mg. paed., Egija Laganovska Diplomdarba mērķis: izzināt fonemātiskās uztveres sekmēšanas iespējas 5 – 6 gadus veciem bērniem, izmantojot dabas materiālus. Pētījuma hipotēze: fonemātiskā uztvere 5 – 6 gadus veciem bērniem pilnveidojas, ja: •tiek izmantoti dabas materiāli logopēdiskajās nodarbībās; •tiek ņemtas vērā bērna attīstības likumsakarības. Darba autore teorētiskajā daļā apskata 5 – 6 gadus vecu bērnu vispārējo attīstību, runas un valodas attīstību, kā arī fonemātiskās uztveres sekmēšanas iespējas, izmantojot dabas materiālus logopēdiskajās nodarbībās. Darba praktiskajā daļā darba autore veikusi koriģējoši attīstošo darbību bērniem fonemātiskās uztveres traucējumu mazināšanā. Izstrādāta un praktiski pārbaudīta eksperimentālo uzdevumu sistēma ar dabas materiāliem. Pētījuma rezultātu analīze pierāda, ka koriģējoši attīstošā darbība ir sekmējusi bērnu fonemātiskās uztveres attīstību. Darba noslēgumā sniegti ieteikumi logopēdiem. Darba struktūra: 53 lappuses, 8 attēli, 3 tabulas, 15 pielikumi. Atslēgas vārdi: fonemātiskā uztvere, 5 – 6 gadus veci bērni, pirmsskola, koriģējoši attīstošā darbība, dabas materiāli.
dc.description.abstractTitle: “Phonemic perception’s encouragement for 5 – 6 year old children, using natural materials” Author: Inita Svane Supervisor: Mg. paed., Egija Laganovska Aim of study: to find out the possibilities of phonemic perception’s encouragement for 5 – 6 years old children, using natural materials. Research hypothesis: phonemic perception for 5 – 6 years old children are improved if: •natural materials are used in speech therapy; •individual identity of child's development is respected and taken into account. In the theoretical part of the study, the author reviewed the general development of children aged 5 – 6 years, the development of speech and language, as well as opportunities of phonemic perception’s encouragement using natural materials in speech therapy. In the empirical part of the study, the author has taken activities to reduce children's phonemic perception disorders. System of experimental tasks with natural materials are developed and practically tested in the practical part of the study. An analysis of the research results shows that used activities with natural materials have encouraged to the development of children's phonemic perception. At the end of the work, recommendations for speech therapists are given. Structure: 53 pages, 8 pictures, 3 tables, 15 attachments. Key words: phonemic perception, 5 – 6 years old children, pre-school, corrective action, natural materials.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectfonemātiskā uztvere
dc.subject5 - 6 gadus veci bērni
dc.subjectpirmsskola
dc.subjectkoriģējoši attīstošā darbība
dc.subjectdabas materiāli
dc.titleFonemātiskās uztveres sekmēšana 5-6 gadus veciem bērniem, izmantojot dabas materiālus
dc.title.alternativePhonemic perception’s encouragement for 5 – 6 year old children, using natural materials
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record