4.klases skolēnu gramatisko (morfoloģisko) prasmju pilnveides didaktiskās iespējas latviešu valodas stundās
Author
Merefjanska, Oksana
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Gavriļina, Margarita
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarbā analizētas galvenās problēmas, kas saistītas ar sākumskolas skolēnu gramatisko (morfoloģisko) prasmju pilnveides didaktiskās iespējas latviešu valodas stundās. Diplomdarbā tika analizēta un apkopota mūsdienu lingvodidaktikā uzkrātā pieredze saistībā ar gramatisko (morfoloģisko) prasmju pilnveidi. Veicot pētījumu, aprobēti daži mācību uzdevumu veidi, kuri ir virzīti uz skolēnu gramatisko (morfoloģisko) prasmju pilnveidi. Diplomdarbam ir praktiska nozīme un to var izmantot kā metodisko materiālu, mācot sākumskolas skolēniem gramatiku. Atslēgas vārdi: valodas kompetence, morfoloģiskās prasmes, sākumskolas skolēns The present paper by O.Merefjanska analyzes the main problems related to the grammar (morphological) skills of primary school pupils in the Latvian language lessons.The diploma paper analyzed and summarized the experience of recent achievements in linguodidactics of grammar skills. During the research the author has evaluated a set of exercises, which aim is to help pupils improve their grammar (morfologicals) skills in the latvian language. The present research paper is of practical significance in developing grammar (morfological) skills of primary school pupils and can be used for teacher editions. Key words: language competence, grammar(morfologicals) skills, primary school pupil