Vizuālizprtatnes veicināšana kā datoratkarības risku mazināšanas līdzeklis 6-7 gadus veciem bērniem
Author
Krilova, Diāna
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Baranova, Sanita
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Darba tēma: Vizuālizprtatnes veicināšana kā datoratkarības risku mazināšanas līdzeklis 6-7 gadus veciem bērniem Studiju programma: Pirmsskolas izglītības pedagogs Darba zinātniskais vadītājs: docente Dr.paed. Sanita Baranova Pētījuma objekts: Pirmsskolas pedagoģiskais process Darba mērķis: Izpētīt datoratkarības risku mazināšanu 6-7 gadus veciem bērniem, veicinot viņu vizuālizpratni. Darba uzdevumi: 1.Analizēt pedagoģisko literatūru par neformālu izglītību 2.Izpētīt mākslas terapiju 3.Skaidrot jēdzienus “datoratkarība” un “ vizuālizpratne”. 4. Analizēt pedagoģiskā eksperimenta rezultātus. Darbs sastāv no 3 daļām Pirmā daļa: Datoratkarības izpratnes pedagoģiskie un psiholoģiskie aspekti Otrā daļa: Vizuālizpratnes veidošanās pirmsskolas vecuma bērniem Trešā daļa: 6-7 gadus vecu bērnu vizuālizpratnes empīriskā izpēte Darbs kopumā izklāstīts 40 lappusēs Pētījuma objekts: Sagatavošanas grupa pirmsskolas izglītības iestādē Izmantotās metodes 1.Teorētiskās literatūras analīze 2.Pedagoģiskā pieredzes analīze 3.Jaunas metodes lietošana Name of qualification and title conferred : Developing of Visual understanding , to reduce computer addiction risks in age of 6-7 years old child. Faculty of education : Professional degree in preschool education levels Scientific adviser : Dr. Sanita Baranova Object of study: Preschool pedagogical process Objective: Investigate ,how to reduce child’s time spent next to computer ,with help of arts . Aims and goals of the programme : 1.Analyze pedagogical literature about interactive education 2.Research of Arts therapy 3.Clarify concepts of “computer addiction” and “visual understanding” 4.Analyze Pedagogical experiment results Work contains : From 3 parts First part : Research of computer addiction habits in pedagogical and psychological aspects Second part : Visual understanding formation for pre-school kids Third part : Visual understanding empirical research in age of 6-7 The work spelled out in 40 pages Objects of research: Preschool preparatory group Methods used : • Analysis of Professional theoretical literature • Analysis of Pedagogical experience • New methods of education