4-5 gadus vecu bērnu runas attīstības veicināšana ar skaitāmpantiem
Author
Dzene, Madara
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kaļķe, Baiba
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba temats: 4 – 5 gadus vecu bērnu runas attīstības veicināšana ar skaitāmpantiem. Runas attīstībai pirmsskolas vecuma bērniem tiek izvirzītas augstas prasības un veltīta liela uzmanība. Bērnu runas attīstība ir ļoti nozīmīga. Tā ir viens no galvenajiem uzdevumiem, sagatavojot bērnu mācību darbībai skolā. Mērķis: Izpētīt 4-5 gadus vecu bērnu runas attīstības veicināšanas iespējas ar skaitāmpantu palīdzību. Darba pirmā daļa balstās uz pedagoģiski psiholoģiskās literatūras analīzi par runas attīstību un skaitāmpantu nozīmi tās sekmēšanā. Darba otrajā daļā veikti pedagoģiskie novērojumi par bērnu skaņu izrunu un pedagoģiskā izmēģinājuma darbība bērnu runas attīstības veicināšanai. Atslēgvārdi- runa, runas attīstība, valoda, skaitāmpanti, skaņas. Title of the dissertation: Using nursery rhymes to support language development for children 4 to 5 years old. Speech development for preschool children has been put forward to achieve high standards and has been paid a high attention to. Speech development in children is very important. It is one of the main missions for getting children ready for school. Objective: To research possible opportunities of speech development for 4 to 5 year old children with the help of nursery rhymes. The first part of this piece of work is based on analysis of pedagogical – psychological literature about the importance of speech development and its importance by the use of nursery rhymes. Second part of this work is about pedagogical reviews of children pronouncing sounds and pedagogical experiment results to advance the speech of children. Key words - speech, development of speech, language, nursery rhymes, sounds.