Show simple item record

dc.contributor.advisorTūbele, Sarmīte
dc.contributor.authorGailāne, Madara
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-07-02T01:05:31Z
dc.date.available2018-07-02T01:05:31Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other64795
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/39522
dc.description.abstractDiplomdarbā tika pētīta skaneņu R un L mācīšana 5 – 6 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē. Pētījuma mērķis: izpētīt skaneņu R un L mācīšanas paņēmienus 5 – 6 gadus veciem bērniem pirmsskolā. Autore uzskata, ka, ja bērns tiek iesaistīts koriģējoši attīstošā darbībā un tajā tiek izmantoti traucējumam atbilstoši vingrinājumi un spēles, tad skaneņu R un L mācīšana būs sekmīga. Balstoties uz teorētiskajā daļā izpētītajām autoru atziņām un viedokļiem, autore secināja, ka pareizai skaņu izrunai bērniem būtu jāizveidojas līdz 4 – 5 gadu vecumam, kas nozīmē, ka skaņu R un L aizstāšana, jaukšana, kropļošana un neizrunāšana šajā vecumā ir skaņu izrunas traucējums, kam nepieciešama korekcija. Darba autore praksē pārbaudīja un izmēģināja skaneņu R un L mācīšanas paņēmienus, kas lielākajā daļā gadījumu sekmējās ar šo skaņu apgūšanu.
dc.description.abstractIn the diploma paper there was studied the teaching of sonor sounds R and L for children 5 to 6 year old children in preschool. The aim of the research: to study the teaching methods of the sonor sounds R and L for children 5 to 6 year old children in preschool. The author believes that if the child is involved in corrective developmental activity and uses appropriate exercises and games for speech sound disorder, then the teaching of sonor sounds R and L will be successful. Based on the theoretical findings and opinions studied in the theoretical part, the author concluded that the correct speech sound pronunciation of children should be formed till the age of 4 – 5 years, which means that mixing, distortion or not pronunciation of sonor sounds R and L at this age is a speech sound disorder that needs to be corrected. The author of the paper checked and tested the methods of teaching the sonor sounds R and L in the practice, which in most cases succeeded in learning these sounds.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectskaneņi R un L
dc.subjectpareiza skaņu izruna
dc.subjectlogopēds
dc.subjectskaņu mācīšana
dc.subject5 – 6 gadus veci bērni
dc.titleSkaneņu R un L mācīšana 5-6 gadus veciem bērniem pirmsskolā
dc.title.alternativeThe teaching of sonor sounds R and L for 5 to 6 year old children in preschool
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record