Renē Magrita sirreālisma stila izpēte vizuālās mākslas stundās 9.klasē
Author
Šaraka, Irina
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kalniņa, Līga
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba tēma ir “Renē Magrita sirreālisma stila izpēte vizuālās mākslas stundās 9.klasē”. Diplomdarba tiek atspoguļota mākslinieka Renē Magrita biogrāfija, tiek aprakstīti Magrita mākslas darbi no dažādam pusēm. Balstoties uz mūsdienu aktualitātēm un vizuālās mākslas priekšmeta standarta 1.-9. klasei ir sastādīta uzdevumu kopa pedagoģiskai izmēģinājuma darbībai. Uzdevumu kopā ietver sevī astoņas mācību stundas vizuālajā mākslā. Stundas veidotas ievērojot pakāpenisku pieeju mērķu sasnigšanai: veidot pašportretu, sirreālistiska stilā, izmantojot vienu no vairākiem R. Magrita gleznošanas principiem, jauktā (gleznošanas un asamblāžas) tehnikā. Uzdevumu kopa tika pārbaudīta un realizēta pedagoģiskajā izmēģinājuma darbībā un atspoguļota diplomdarbā. Skolēnu darbi ir pievienoti diplomdarba pielikumā. The theme of the diploma work is "The Research of René Magritte’s Surrealism Style in Visual Art Class 9". The diploma work reflects the biography of artist René Magritte, describing the works of Magritte from different sides. Based on modern news and visual arts subject standards 1-9. degree were made a set of tasks for a pedagogical trial. The task consists of an eight lessons of visual art. The tasks are made with a gradual approach to do goals turn by turn: self-portrait, surrealist style, using one of several principles of Magritte technics, mixed techniques. The tasks was tested and implemented in the pedagogical pilot exercise and reflected in diploma work. The pupils' works are attached to the diploma work.