Iepazīstināšana ar ilustrāciju kā mākslinieciskās darbības veidu 8.klasē
Author
Gailīte, Enija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kincāns, Vladimirs
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba “Iepazīstināšana ar ilustrāciju kā mākslinieciskās dabības veidu 8. klasē” autore pēta ilustrācijas mākslu. Diplomdarba galvenais mērķis ir iepazīstināt Madonas Valsts ģimnāzijas 8.a klases skolēnus ar ilustrāciju kā mākslinieciskās darbības veidu. Lai mērķi sasniegtu tiek izvirzīti uzdevumi, kuru ietvaros autore pēta ilustrāciju, tās pirmsākumus, pazīstamākos Latvijas ilustratorus, ilustrāciju daudzveidību, kā arī ilustrācijas pielietošanas tehnikas. Lai teksts grāmatās būtu saprotamāks, to paskaidro ar ilustrācijām. Autore sagatavojusi Madonas Valsts ģimnāzijas 8.a klases skolēniem uzdevumu kopu, piemērojot pedagoģiskās mācību metodes. Skolēnu vecuma posms no 14 līdz 15 gadiem. Darbā apkopoti skolēnu veiktie uzdevumi un pēc iegūtajiem datiem veikta analīze. The author of the graduation work "Inroduction in Ilustration as an Artistic Form in Class 8" explores the artistry of illustration. The main object of the graduation paper is to introduce the schoolchildren of 8a grade in the Madona State Gymnasium with an illustration as an aesthetic activity. To achieve the aim, the author arranges the tasks, in tasks, author reviews the illustration, its origins, the most well-known Latvian illustrators, the variety of illustrations, considerably as the techniques of using the illustration. To make the text clearer and readable in the books, it is embellished with illustrations. The author has prepared a taskforce, applying pedagogical teaching methods, for the Madona State Gymnasium students of 8a grade. Disciples aged from 14 to 15 years. The work summarizes the tasks performed by the disciples and analyzes conducted out on the obtained data from disciples filled taskforce.